וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "המשכיות חשובה לי מאוד, מקווה להמשיך לקבל צ'אנסים"

13.4.2016 / 21:58

השחקן הכי מיובש העונה של מכבי תל אביב שמח לאחר שסיפק משחק טוב ושיא עונתי (11 נק') בדרך ל-69:82 על מכבי ראשון לציון: "הרגשתי טוב". טבק: "לא באנו מוכנים למשחק מבחינת אנרגיות"

one

מכבי תל אביב גברה הערב (רביעי) על מכבי ראשון לציון 69:82 במשחק שפתח את מחזור 28 בליגת העל. ניצחון הצהובים בה כהמשך ישיר למגמות בהן שרויות שתי הקבוצות, כאשר הצהובים ניצחו בפעם הרביעית ברציפות, בעוד הכתומים הפסידו בפעם הרביעית בחמשת משחקיהם האחרונים וימשיכו להאבק על מקום בפלייאוף.

דגן יבזורי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השיגו את הניצחון. טבק ויבזורי/ברני ארדוב

"הרגשתי טוב", ציין דגן יבזורי. "אני אוהב להיות על המגרש, וכשאני מקבל את ההזדמנות אני עושה את העבודה שלי. ידענו שמכבי ראשון לציון זו קבוצה שרוצה לרוץ, ובחצי הראשון לא הצלחנו לעצור אותם. בחצי השני הורדנו אותם והורדנו אותם טוב. המשכיות חשובה לי מאוד. הסיטואציה ברורה לכולם. אני מקווה שאקבל את הצ'אנס ושאוכיח את עצמי".

מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק, לא היה מרוצה: "הערב היה אחד מאותם הערבים שלא באנו מוכנים למשחק מבחינת אנרגיות. אני חושב שבמשך כל המשחק רמת האנרגיה שלנו לא הייתה כמו במשחקים הקודמים. אולי זה בגלל שהרבה זמן לא שיחקנו שני משחקים בשבוע.

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר: "הצלחנו בשני מפעלים בצורה יוצאת מן הכלל. הגענו לחצי גמר הגביע ומרחק משחק אחד מפיינל פור באירופה. זה הזמן שלנו לקחת נשימה, להתגבש ועכשיו לפנינו חמישה משחקים מאוד חשובים. השחקנים באו ונתנו כל מה שהיו יכולים. שיחקנו יפה שלושה רבעים אבל שילמנו על איבודי כדור בסלים קלים מידי".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully