וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקריאות הסקסיסטיות נגדה: הבעלים של מארסיי מוכרת את הקבוצה

ארבעה ימים לאחר שהאוהדים מחו נגדה עם שלטים שובניסטיים ("תחזרי למקומך הטבעי: למטבח") מרגריטה לואי-דרייפוס הודיעה שהיא מעמידה את המועדון למכירה: "מבינה את תסכול האוהדים"

מרגריטה לואי-דרייפוס  הבעלים של מארסיי. AP
החליטה למכור את מארסיי. דרייפוס/AP

ארבעה ימים לאחר שאוהדי מארסיי פתחו במחאה סקסיסטית נגד מרגריטה לואי-דרייפוס במהלך המשחק הביתי מול בורדו, הבעלים שמחזיקה ברוב המניות של המועדון מדרום צרפת הודיעה היום כי היא החליטה סופית להעמיד את הקבוצה למכירה. "אני מבינה את התסכול של האוהדים על כך שמארסיי לא מצליחה להיות תחרותית השנה ואני מודיעה שהחלטתי למכור את המועדון למשקיע הטוב ביותר לטווח הארוך". כך הודיעה דרייפוס במכתב שמסרו הועבר לאוהדי הקבוצה.

דרייפוס הוסיפה: "המחיר לא מדאיג אותי כרגע, אלא היכולת של המשקיע החדש לבנות קבוצה מנצחת שתתחרה ברמה הכי גבוהה שאפשר. ברגע שהרוכש החדש ייבחר אני אודיע לתקשורת ולאוהדים".

כזכור, ביום שבת האחרון במשחק שבו מארסיי אירחה את בורדו, האוהדים הממורמרים תלו שלטים סקסיסטיים נגד הנשיאה עם שלטים שעליהם היה כתוב "תחזרי לתפקיד המקורי שלך: עקרת בית". אחרי שסיימה במקום השלישי אשתקד, מארסיי נוחלת עונה רעה מאוד והמשחק מול בורדו היה התשיעי ברציפות שלה ללא ניצחון ובאצטדיון הביתי שלה הקבוצה לא ניצחה מאז 13 בספטמבר, מה שגרם למרמור גדול בקרב אוהדיה שנחשבים למסורים וקיצוניים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully