וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ורג' קארל יפוטר מסקרמנטו, בלאט בין המועמדים להחליפו

בארה"ב מדווחים שמאמן הקינגס בעונה וחצי האחרונות יפוטר מיד בתום העונה, וכי דיוויד בלאט עשוי להחליפו ולשלב כוחות עם עומרי כספי בסקרמנטו. גם ויני דל נגרו וג'ף הורנסק בין המועמדים

מאמן סקרמנטו קינגס ג'ורג' קארל. AP
בדרך החוצה. קארל/AP

סקרמנטו תסיים עוד עונה מאכזבת ללא מקום בפלייאוף, ונראה כי הג'נרל מנג'ר ולאדה דיבאץ מתכנן מהפכה של ממש בקיץ. ב'סקרמנטו בי' מדווחים הערב (רביעי) כי המאמן ג'ורג' קארל צפוי להיות שזה שישלם את המחיר ראשון, וכי הוא יפוטר ביום חמישי, מיד לאחר משחקה האחרון העונה מול יוסטון. הקינגס החלו את העונה עם מסע רכש ותקוות גדולות לעתיד טוב יותר, אך נחלשו ככל שהעונה התקדמה וערב משחק הנעילה הם במקום העשירי במערב עם מאזן 48:33, הרחק מהפלייאוף.

על פי אדריאן ווז'נרובסקי מרשת 'יאהו', הנחשב למקור אמין למדי, דיוויד בלאט הוא אחד המועמדים להחליפו. אם זה אכן יקרה, בלאט ישלב כוחות עם עומרי כספי. על פי הדיווח, לקינגס לא יהיה סיכוי להחתים את שלושת המאמנים הבכירים ביותר בשוק - ג'ף ואן גנדי, טום ת'יבודו וסקוט ברוקס, משום שאף אחד מהם לא מעוניין בתפקיד. על כן, סקרמנטו ככל הנראה תבחר מרשימה שמלבד בלאט, כוללת גם את ויני דל נגרו, עוזר מאמן בוסטון ג'יי לראנגה, עוזר מאמן אטלנטה קני אטקינסון ומאמן פיניקס היוצא ג'ף הורנסק.

דיוויד בלאט עם עומרי כספי. יוסי ציפקיס
שני ישראלים באותה קבוצה? כספי עם בלאט/יוסי ציפקיס

לא מדובר בצעד מפתיע במיוחד של הנהלת הקינגס. עוד במהלך העונה קארל היה על סף פיטורים, אך אחרי פגישה בהולה עם ולאדה דיבאץ הוחלט להשאירו בתפקיד. למרות זאת קארל לא הצליח לייצב את הספינה, כשהיחסים עם דמרקוס קאזינס, כמו גם עם רג'ון רונדו, יודעים עליות ומורדות ונחשבים למתוחים למדי. מדובר בבשורות רעות לעומרי כספי, שפרח בסגנון המהיר של קארל ורשם תחתיו את העונה האישית הטובה ביותר שלו מבין שבע העונות שלו בליגה הטובה בעולם.

קארל (64) מונה למאמן הקינגס בפברואר 2015 וחתם בזמנו על חוזה לארבע שנים תמורת 15 מיליון דולר. בעבר אימן את קליבלנד, גולדן סטייט, סיאטל ומילווקי, לפני שהגיע לשיא הקריירה עם דנבר אותה אימן ב-2005 עד 2013, השנה בה גם גרף את תואר מאמן העונה, אך נאלץ לעזוב את תפקידו בשל מחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully