וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה במונטה קרלו: דג'וקוביץ' הפסיד לווסלי והודח בסיבוב השני

הסרבי המדורג 1 בעולם, שזכה בתשעה מתוך עשרת הטורנירים האחרונים, נכנע 6:4, 2:6, 6:4 לייז'י וסלי הצ'כי (55 בעולם) ורשם את ההדחה הכי מוקדמת שלו במאסטרס מאז מדריד 2013

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. Michael Steele, GettyImages
הדחה סנסציונית. דג'וקוביץ'/GettyImages, Michael Steele

טורניר הטניס היוקרתי במונטה קרלו, מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP נמשך היום וסיפק סנסציה ענקית: נובאק דג'וקוביץ', הסרבי המדורג ראשון בעולם הפסיד כבר בסיבוב השני 6:4, 2:6, 6:4 לייז'י וסלי (55) הצ'כי והודח מהמשך התחרות.

זה היה ההפסד השני בלבד של דג'וקוביץ' העונה, כאשר ההפסד הקודם שלו בסבב ה-ATP היה לפני שלוש שנים מול גריגור דימיטרוב בטורניר מדריד. דג'וקוביץ' זכה בתשעה מתוך עשרת הטורנירים האחרונים בהם השתתף וכעת רושם את ההדחה המוקדמת שלו אחרי שבפעם הקודמת שהוא לא זכה הוא סיים כסגנו של רוג'ר פדרר בטורניר סינסינטי באוגוסט 2015. וסלי הצליח לשמור על ההגשות שלו במערכה הראשונה והשיג שבירה מכרעת במשחקון התשיעי בדרך לניצחון 4:6.

ייז'י וסלי, טניסאי צ'כי. GettyImages
הניצחון הגדול בקריירה שלו. וסלי/GettyImages

דג'וקוביץ' הגיב עם שתי שבירות במערכה השנייה, אבל המערכה השלישית נפתחה עם שלוש שבירות רצופות, שתיים מהן של וסלי שעלה ל-1:2 ושמר על ההגשות שלו עד לניצחון המדהים שלו. זה היה המשחק הראשון של הסרבי על חימר מאז ההפסד לסטניסלאס ואוורינקה בגמר הרולאן גארוס האחרון, התואר היחיד שעדיין חסר לסרבי המצוין.

עוד בטורניר: דויד גופין עלה לסיבוב הבא אחרי ניצחון על פרננדו פרדאסקו. רפאל נדאל טייל עם 3:6,3:6 חלק על אליאז' בדנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully