וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: עירוני נס ציונה מארחת את מכבי קרית גת למשחק גורלי

13.4.2016 / 17:18

הכתומים יכולים לעלות מעל הקו האדום אם ינצחו בבית את הקבוצה מהדרום (19:45, ספורט 5). טריקו וויט נשאר מחוץ לסגל. הפועל חולון תארח את הפועל אילת

one

המחזור ה-28 בליגת העל ימשיך מחר (חמישי) עם שני משחקים חשובים מאוד בקרבות התחתית. במשחק העונה של התחתית תארח האחרונה בטבלה, עירוני נס ציונה, את מכבי קרית גת (1:1 במפגשים בין הקבוצות העונה) כשניצחון של הכתומים יעלה אותם אל מעל הקו האדום. הפועל חולון יכולה לרדת למקום האחרון, אם נס ציונה תנצח והיא תפסיד במקביל בבית להפועל אילת (0:2 לחולון במפגשים בין הקבוצות העונה) שמגיעה במומנטום נהדר.

seperator

עירוני נס ציונה - מכבי קרית גת (19:45, ספורט 5)

לפני שני מחזורים הייתה עירוני נס ציונה קבורה עמוק במקום האחרון במרחק שני ניצחונות מקרית גת והפועל חולון ועם רגל אחת בליגה הלאומית. דווקא במצב הזה, כשהיו כאלה שקראו לכתומים להתחיל להתכונן לליגת המשנה, הצליחו השחקנים של עופר ברקוביץ' לרשום שני ניצחונות גדולים - על מכבי ראשון לציון בבית ועירוני נהריה בחוץ, וחזרו לתמונה. ניצחון במשחק העונה של התחתית על קרית גת יעלה את נס ציונה אל מעל הקו האדום, כשיהיה להם יתרון על חולון וקרית גת במקרה של שוויון. טריקו וויט נחת בארץ ביום שישי האחרון והצטרף לאימוני הקבוצה, אך בצוות המקצועי הוחלט שלא להלבישו למשחק ופוקוואן אדווין ימשיך לקבל את הקרדיט. בנס ציונה מעריכים שלפחות 1,500 צופים ידחפו את הקבוצה במשחק החשוב.

מכבי קרית גת המשיכה במסע ההיחלצות המרשים שלה ביום שבת כשגברה בבית על הפועל חולון ועלתה למקום העשירי בטבלה. למרות זאת, במועדון הדרומי יודעים שהפסד לנס ציונה במשחק החשוב יכול להחזיר אותם אל המקום האחרון, כשניצחון יקרב אותם משמעותית לחוף מבטחים. בקבוצה שוחחו עם השחקנים בשבוע האחרון, כשאת חשיבות המשחק לא היו צריכים להסביר להם, אך מבקשים ריכוז לאורך 40 דקות, שיכולות להיות הקריטיות ביותר העונה. דווקא לאור ההצטיינות של פול דילייני ואלאנדו טאקר בתקופה האחרונה בולטת הירידה ביכולתו של מרקו קילינגסוורת', שרשם 9 נקודות ו-9 ריבאונדים בשני המחזורים האחרונים, ובמועדון מקווים ליכולת טובה יותר שלו נגד נס ציונה.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
עדיין בלחץ. שמיר/ברני ארדוב

הפועל חולון - הפועל אילת (19:35, פריצות בספורט 5)

הפסד החוץ בשבוע שעבר לקרית גת מנע מהפועל חולון מרווח נשימה מהתחתית הבוערת, ושוב מגיעים הסגולים למשחק שהפסד בו עשוי להיות הרסני. הקבוצה של דן שמיר שיחקה באשקלון משחק הגנתי לא טוב, לא הסתדרה עם היכולת של פול דילייני ואלאנדו טאקר, ולא ניצלה אווירה ביתית שיצרו האוהדים שלה. בחולון מגיעים למשחק במצב לא טוב, בעיקר לאור היכולת הדלה של איבן רדנוביץ' ששיחק רק 4 דקות במשחק האחרון, ולמעשה רק שני זרים נמצאים ברוטציה של שמיר - סקוטי ריינולדס ו-וויל קלייבורן. ראמל בראדלי צפוי להמשיך להעדר כשגם כשירותו של גוני יזרעאלי, שנפצע בכתף לפני המשחק האחרון, וחש שלא טוב במהלכו, מוטלת בספק מסוים.

הניצחון המשכנע על הפועל תל אביב ביום שני היה החמישי בשישה מחזורים של הפועל אילת שיודעת שניצחון חוץ בחולון עשוי להיות שווה בתום המחזור את המקום הרביעי, שממנו הגיעה הקבוצה בעונה שעברה עד לגמר הפלייאוף. באילת מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים בתקופה האחרונה, כשאחד הדברים שבצוות המקצועי מדברים עליו לא מעט הוא השיפור בצד ההגנתי - אילת לא ספגה 80 נקודות בכל הרצף הנוכחי של המשחקים, וזה גם המפתח לקראת המשחק הנוכחי. מי שחזר לכושר קליעה טוב הוא עמית שמחון שרשם 5 מ-12 מחוץ לקשת בשני המשחקים האחרונים אחרי רצף של 6 שלשות מ-32 נסיונות בתשעת המחזורים שקדמו לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully