וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדי, מחרז וקאנטה מועמדים לתואר שחקן העונה באנגליה

הפתעת העונה, שמוליכה את טבלת הפרמיירליג, עם שלושה נציגים במרוץ לתואר היוקרתי. שאר המועמדים: הארי קיין, מסוט אוזיל ודימיטרי פאייה. לוקאקו, בארקלי, באטלנד וקוטיניו מועמדים לתואר השחקן הצעיר של העונה

one

עוד הפתעה מגיעה מכיוונה של לסטר סיטי. למוליכת הפרמיירליג הגאה, שמובילה במרוץ לאליפות הליגה האנגלית בניגוד לכל התחזיות, שלושה מועמדים לתואר שחקן העונה באנגליה, כך פורסם היום (רביעי) בממלכה. שלושת הנציגים הם ג'יימי ורדי, ריאד מחרז ואנגולו קאנטה, כששלושת המועמדים האחרים לתואר הם מסוט אוזיל מארסנל, הארי קיין מטוטנהאם ודימיטרי פאייה מווסטהאם.

ורדי כבש 21 שערי ליגה העונה והפך לשחקן סגל בנבחרת האנגלית ואילו חברו לקבוצה, מחרז, הרשית 16 פעמים במהלך העונה החולפת והוסיף גם 11 בישולים. הצלע השלישית בטריו, קאנטה, מוליך את הליגה האנגלית בתיקולים מוצלחים (146) ובחטיפות (134).

באשר לשלושה האחרים - קיין מכהן כמלך השערים של הפרמיירליג עם 22 כיבושים, כשאוזיל מוביל את טבלת המבשלים עם 18. פאייה חווה עונה יוצאת מן הכלל עם ווסטהאם ובאמתחתו תשעה כיבושים. רומלו לוקאקו, רוס בארקלי, ג'ק באטלנד ופליפה קוטיניו מועמדים לתואר השחקן הצעיר של העונה.

שחקן ווסטהאם דימיטרי פאייה בועט כדור חופשי מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
גם הוא שם. פאייה בפוזה טיפוסית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully