וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ודוקא לשעבר ירון לוי צפוי להתמודד לתפקיד יו"ר איגוד הג'ודו

לוי, שנחשב בעבר ליריבו על המזרן של ח"כ יואל רזבוזוב, זכה לפניות מגורמים שונים בענף להתמודד בבחירות שיתקיימו בעוד כשבעה חודשים. לוי: "אם אראה לנכון שיש צורך במהלך, אשקול בחיוב להתמודד". פונטי: "שמח שיש מי שמתמודד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מינוי מסקרן. ג'ודו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הג'ודוקא לשעבר, ירון לוי, צפוי להתמודד לתפקיד יושב ראש איגוד הג'ודו בבחירות שאמורות להתקיים בעוד כשבעה חודשים. לוואלה! ספורט נודע כי לאחרונה פנו גורמים בענף ללוי כדי להריץ אותו לתפקיד ולהתמודד מול יושב הראש המכהן, משה פונטי.

לוי, שפרש בשנת 2002 בעקבות פציעה, התחרה עם ח"כ יואל רזבוזוב במשקל של עד 73 ק"ג. כיום הוא מזוהה עם מפלגת "יש עתיד" ונחשב לדמות מוכרת בענף. מתברר כי לאחרונה פנו ללוי מאמנים בענף, שדווקא מזוהים עם הקואליציה באיגוד, וביקשו ממנו להתמודד לראשות האיגוד. כעת לוי שוקל את האפשרות הזו ברצינות ועל פי ההערכות הוא עתיד לרוץ בבחירות שיתקיימו לאחר המשחקים האולימפיים בריו.

לוי מסר בתגובה: "פנו אליי מספר גדול של גורמים. ענף הג'ודו הוא קרוב לליבי ואני חי אותו משחר ילדותי. אם אני אראה לנכון שיש צורך במהלך וכל העובדות שיוצגו בפני נכונות, אני אשקול להתמודד בחיוב. כרגע זה עוד מוקדם מדי לדון בזה".

משה פונטי: "כל מי שיתמודד מולי, אני אברך אותו. זו דמוקרטיה, וכל אחד יכול להתמודד. אני שמח שיש מי שמתמודד. אותי מעניינת כרגע אך ורק האולימפיאדה".

  • עוד באותו נושא:
  • ירון לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully