וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירים ההיסטוריים, הפרידה המרגשת: המשחק האחרון של קובי מגיע

הממבה ייפרד אחרי 20 שנה (ה', 5:30, דיווח חי בוואלה! ספורט): הכרטיסים למשחק עומדים על שיא כל הזמנים, גאסול כתב טור מיוחד ובארה"ב תוהים: האם הלייקרס יפרישו את הגופייה 8 או 24?

AP

זהו זה. המשחק האחרון בקריירה האגדית של קובי בריאנט הגיע. ה"בלאק ממבה" יעלה לפרקט הלילה (בין רביעי לחמישי, 5:30, דיווח חי בוואלה! ספורט, שידור חי בספורט 5 ו-HD) בפעם האחרונה בקריירה המקצוענית שלו, בפעם האחרונה במדי לוס אנג'לס לייקרס אחרי 20 שנים מופלאות ברובן בליגת הכדורסל הטובה בעולם, למפגש מול יוטה.

הג'אז צריכים נס כדי להשתחל לפלייאוף ויחפשו (וכנראה גם ישיגו) את הניצחון על הלייקרס האיומים, אבל כל העיניים יופנו לבריאנט, שינסה להוסיף כמה נקודות אחרונות ל-33,583 שצבר עד כה בקריירה.

מחירי הכרטיסים למשחק הפרישה של בריאנט משתוללים. המחיר הממוצע לכרטיס באתר "סטאב-האב" עומד על 997 דולר, הכי הרבה למחיר ממוצע לכרטיס עבור משחק ספורט כלשהו בארצות הברית אי פעם. אוהדים אמידים במיוחד, או משוגעים במיוחד, נפרדו מלא פחות מ-27,500 אלף דולרים עבור כרטיס בשורה הראשונה למשחק.

הכרטיס הזול ביותר אגב, עומד על 873 דולר, יקר יותר מכל משחק בסדרות הגמר בהן הלייקרס השתתפו ב-2008, 2009 ו-2010 ולמעלה מכפול מהמחיר הזול ביותר לכרטיס למשחק האחרון של הווריירס, בו הם יכולים לשבור את שיא הניצחונות בכל הזמנים בעונה הסדירה.

קובי בריאנט. AP
המשחק האחרון. בריאנט/AP

בארצות הברית עדיין מתחבטים בסוגייה האם הלייקרס צריכים להפריש את הגופיה עם הספרה 8, אותה לבש בריאנט בתחילת הקריירה ועמה זכה בשלוש אליפויות במדי הקבוצה או את הגופיה עם המספר 24, בה זכה בשתי אליפויות ותואר MVP.

בינתיים, חברו הטוב של בריאנט מימי שתי האליפויות הללו בלייקרס, פאו גאסול, נפרד בטור מיוחד ל"ספורטס אילוסטרייטד": "היינו צוות מושלם. הרבה פעמים התקפת המשולש נבנית על הבנה אחד של השני. אני הבנתי את המשחק ואני חושב שקובי העריך את זה וראה בזה משהו מרענן. היה בינינו קליק מהרגע הראשון וידענו שאנחנו זקוקים זה לזה כדי להצליח. הייתה לנו אהבה קשוחה, הוא אתגר אותי כי הוא תמיד ציפה ממני להמון. זה קורה רק כאשר למישהו באמת אכפת ממך".

ומה היה לבריאנט עצמו לומר לקראת הפרישה: "אני לא עצוב. בכלל לא. אני רק מודה על כל מה שהיה לי. הפכתי כל אבן שנתקלתי בה, נתתי כל מה שיש לי ב-20 השנים ב-NBA ועוד הרבה לפני כן. אני פשוט מרגיש שמח שזכיתי לשחק את המשחק הזה לאורך כל כך הרבה זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
צילום מסך מ-ESPN. אתר יצרן
צילום מסך מ-ESPN/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully