וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הגולים באים לי בטבעיות, האוהדים היו פאקינג נהדרים"

הפורטוגלי במונולוג לפנתיאון אחרי הניצחון על וולפסבורג: אני יותר טוב מאי פעם. בארסה הכי טובה באירופה כרגע". התקשורת החמיאה: "גיבור על". ראמוס: "הייתי זקוק ללילה כזה". וולפסבורג עצובה: "היינו כל כך קרובים"

עוד ערב גדול של כריסטיאנו רונאלדו/AP

ריאל מדריד השלימה הערב (שלישי) את אחד המהפכים הגדולים בתולדותיה, כאשר הביסה 0:3 את וולפסבורג במשחק הגומלין של שלב רבע גמר ליגת האלופות ועלתה לחצי הגמר עם 2:3 בסיכום שני המשחקים. הבלאנקוס, שבשבוע שעבר חזרו מגרמניה בצרות גדולות אחרי הפסד 2:0, נהנו מהופעת ענק של כריסטיאנו רונאלדו, שכבש שלושער וסחף אותם לחצי הגמר בפעם השישית ברציפות. הפורטוגלי הגדול מצא את הרשת תוך דקה בפתיחה (16, 17) והוסיף בעיטה חופשית מכריעה לקראת הסיום (77).

seperator

המספרים:

* ריאל מדריד היא הקבוצה השלישית בתולדות ליגת האלופות שהופכת הפסד 2:0 ועולה שלב. קדמו לה ברצלונה (מול מילאן) ויונייטד (מול אולימפיאקוס).

* ריאל השוותה את השיא של ברצלונה והעפילה בפעם השישית ברציפות לחצי גמר גביע אירופה.

* כריסטיאנו רונאלדו השתווה למסי עם חמישה שלושערים בצ'מפיונס, הכי הרבה בתולדות המפעל.

* רונאלדו הוא השחקן השני בתולדות ריאל שכובש שלושער בנוקאאוט של הצ'מפיונס. קדם לו? רונאלדו, המקורי, באותו משחק אגדי באולד טראפורד מול יונייטד ב-2003.

* רונאלדו השתווה במקום הראשון לאלסנדרו דל פיירו עם 11 שערים מכדורים חופשיים בליגת האלופות.

* הצמד של רונאלדו בפתיחה היה תוך 86 שניות, הכי מהר עבור שחקן כלשהו ברבע גמר הצ'מפיונס. אגב, זה לא היה הצמד הכי מהיר שלו בליגת האלופות. ב-2012 הוא כבש תוך פחות מדקה צמד מול באיירן.

* רונאלדו עלה ל-16 שערים בליגת האלופות העונה, בעשרה משחקים. נותרו לו בין שניים לשלושה משחקים לשבור את השיא בו הוא עצמו מחזיק מ-2013/14 ועומד על 17 שערים בעונה. העונה יש לו כבר 46 שערים ב-42 משחקים.

* רונאלדו השתווה לקלרנס סידורף במקום החמישי בכמות ההופעות בליגת האלופות בכל הזמנים עם 125.

* רונאלדו עם תשע מתשע בשלב רבע גמר ליגת האלופות. הוא מעולם לא הודח בשלב הזה.

* לרונאלדו יש בקריירה 34 שערים ב-36 משחקי נוקאאוט במדי ריאל מדריד בליגת האלופות. הוא כמובן שיאן המפעל עם 93 שערים בקריירה בליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כריסטיאנו רונאלדו כובש בכדור חופשי נגד וולפסבורג. רויטרס
הכדור החופשי המוצלח ה-11 של רונאלדו/רויטרס

כוכב המשחק, כריסטיאנו רונאלדו, אמר בסיום: "האוהדים היו פאקינג נהדרים. בליגת האלופות האווירה תמיד טובה יותר. זה היה ערב מושלם. ידענו שהיינו צריכים להבקיע שלושה שערים או יותר. היה משחק אינטנסיבי, שלטנו בו והגענו להרבה מצבים. היינו הקבוצה הטובה יותר. אמרתי שזה יהיה לילה קסום".

על שיא הכיבושים של עצמו בליגת האלופות, אותו הוא קרוב לשבור אמר: "נראה, הגולים באים לי בטבעיות, הייתי שמח לשבור את השיא הזה. זה לא המשחק הכי טוב שלי. אנשים יודעים שאני תמיד נותן את המקסימום, המספרים שלי לא משקרים. כשעובדים מגיעים לתוצאות, מי שעובד, אלוהים עוזר לו. אני שמח לכבוש ולהגדיל את המספרים שלי, אבל הדבר החשוב ביותר הוא הקבוצה. אני יותר טוב מאי פעם".

על המשחק בין אתלטיקו מדריד לברצלונה אמר: "זה מסובך. אתלטיקו קבוצת הגנה טובה יותר, וקשה לכבוש נגדה שערים. נכון לעכשיו, ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה באירופה. זה משחק מאוד מסובך. הייתי מעדיף לקבל את בנפיקה בחצי הגמר בגלל שהם פורטוגלים".

על השבוע המטלטל שעברה ריאל אמר: "זה הכדורגל. יש הרבה הפתעות. היינו טובים נגד בארסה ורעים נגד וולפסבורג. הקבוצות שאנחנו משחקים נגדן הן טובות וקשה מאוד לנצח".

"בשביל עונה רעה, זה בכלל לא רע. אני מאושר. הכל אפשרי מבחינתי. אף אחד גם לא ציפה שסיטי תהיה בחצי הגמר. אנחנו צעד אחד מהגמר וזה מדהים. הגולים זה ב-DNA שלי, אבל מה שחשוב זה הקבוצה. אני רוצה לשחק בכל המשחקים, אבל זה תלוי במאמן. הגיל שלי לא משפיע עלי. אנחנו יכולים לזכות גם בליגה. היה 12 נקודות ועכשיו זה 4, אני מאמין בזידאן ואוהב את הדרך בה הוא עובד".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
"הגולים באים בטבעיות". רונאלדו/AP

עוד לפני המשחק, האווירה סביב הברנבאו הייתה מיוחדת ואלפי אוהדים קיבלו את אוטובוס הקבוצה. מהרגע הראשון, היציעים געשו והטירוף עלה מדרגה אחרי השער של רונאלדו. לאחר הסיום, השחקנים ירדו לחדר ההלבשה אך באופן בלתי שגרתי, יצאו שוב ועשו עוד סיבוב תודה עבור הקהל הרב שעוד נותר במקום.

"אין דבר שהוא בלתי אפשרי עבור כריסטיאנו", הייתה הכותרת של ה"אס", בעוד ב"מארקה" נכתב על "הרוח של רונאלדו". אפילו ב"ספורט" הקטלאני המזוהה עם ברצלונה פרגנו: "כריסטיאנו שם את החליפה של גיבור העל".

קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס אמר: "זה היה ענק, מהדקה הראשונה ועד האחרונה. כשהקהל מתייצב כך מאחורינו, זה ממש כמו שחקן נוסף. הקבוצה שיחקה בצורה מצוינת. תמיד אמרתי שגם אם רונאלדו לא בשיא הכושר, הוא קריטי. בשביל אלה שפקפקו בו, הוא הוכיח את עצמו שוב. אנחנו צריכים אותו. היו אנשים שחשבו שהקאמבק שלנו הוא בלתי אפשרי, אבל הצלחנו להכתיב את קצב המשחק היטב. זו עונה קצת מורכבת בשבילי, כי עברתי פציעות. הייתי זקוק ללילה כזה ואנחנו הולכים ליהנות מזה עכשיו".

מרסלו אמר: "זה היה ערב פנטסטי. האוהדים היו נהדרים ובלעדיהם לא היינו מסוגלים להפוך את ההתמודדות הזו. זה היה ערב קשה מאוד, בליגת האלופות אתה צריך תמיד לסבול. אין קבוצה שמגיעה לחצי הגמר בלי לסבול. שיחקנו טוב והראינו צד נוסף שלנו. כריסטיאנו שחקן נהדר, אני משוכנע שהוא שהוא מאושר מהשערים שלו, אבל יותר מאושר שהקבוצה שלו עלתה. אנחנו לא יכולים לבחור את מי נקבל בחצי הגמר, נחכה לראות מה יהיה".

שוער וולפסבורג דייגו בנאליו אמר לאחר המשחק: "היינו כל כך קרובים. בסך הכול היה לנו קמפיין ליגת אלופות לא רע בכלל, אבל זה מר מאוד להיות מודחים כך".

מאמן הזאבים דיטר הקינג אמר: "לא היינו מוכנים למה שידענו שיגיע ב-20 הדקות הראשונות". לאחר מכן עבר המאמן לתאר בצורה מעוצבנת את מה שקרה בשער השלישי, בו הכדור החופשי של רונאלדו עבר דרך החומה ואמר: "זה בדיוק מה שאסור שיקרה עם החומה בכדור חופשי".

המכנסיים של זידאן נקרעו במהלך החגיגות

המכנסיים של זידאן נקרעים בחגיגות. אתר יצרן
המכנסיים של זידאן נקרעים בחגיגות/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully