וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לוסטיג: "זה אירוע שמחזק את כולם"

12.4.2016 / 19:38

מנכ"ל הוועד האולימפי התייחס לגיבושון שנערך לספורטאים האולימפיים: "היה חשוב לנו לאסוף את כולם לגאוות יחידה". שחר צוברי: "יש התרגשות, מתחילים להרגיש את הדבר האמיתי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המשלחת של ישראל לאולימפיאדת ריו 2016 התכנסה היום (שלישי) בבית חיל האוויר בהרצליה. האירוע חולק לשניים כשבחלק הראשון שמעו הספורטאים שכבר הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים הרצאות מקצועיות, בעוד החלק השני יורכב מארוחת ערב והענקת תשורות לספורטאים.

גילי לוסטיג מנהל היחידה לספורט הישגי. קובי אליהו
מתרגש. לוסטיג/קובי אליהו

מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל גילי לוסטיג אמר: "זה גיבושון ראשון שהיה חשוב לנו כדי לאסוף את כולם יחד לגאוות יחידה, כל הספורטאים, מאמנים, אנשי מקצוע. משחקים אולימפיים זה אירוע רב ענפי. הם רגילים לענפים שלהם, פה הם מתחברים ביחד, אוכלים ביחד, צריך להכין אותם ולהכווין אותם לכך שהמינימום הוא דבר חשוב והכרחי, אבל אנחנו רוצים להתמקד, לחדד ולדייק. זה חולק לשניים: לנושא המקצועי ואחר כך אירוע כיפי יותר של ארוחת ערב, תשורות, קצת הרגשה טובה. כל מי שראה אותנו היום עם התלבושת האחידה שלנו, זה מחזק את כולם".

השייט שחר צוברי הוסיף: "אין ספק שיש התרגשות מסוימת, הלחץ של כל אי הוודאות אם כן אהיה במשחקים או לא, התחלפה באנחת רווחה ועכשיו דיברתי על זה עם המאמן. שעכשיו המתח והלחץ מתחלפים במשהו שמתקרבים לדבר האמיתי. זה טוב והייתי בזה כבר פעמיים ועכשיו צריך לעשות את זה טוב יותר ומקווים לטוב.

הקלע סרגיי ריכטר אמר: "אני בעוד יומיים יוצא לגביע העולמי בריו, אני בכושר טוב, מצב רוח טוב וזה מה שחשוב. קודם כל אני רוצה לבחון את המתקן. יש פחד מהזיקה הזו. אני רוצה לראות את המתקן, לדעת ולראות איך הוא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחר צוברי שייט ישראלי. קובי אליהו
שחר צוברי מתראיין/קובי אליהו
חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת ישראלית. קובי אליהו
חנה קנייזבה/קובי אליהו
נטע ריבקין מתעמלת אמנותית. קובי אליהו
נטע ריבקין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully