וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי בבצורת הכי ארוכה מאז 2011: "אנחנו ממשיכים להאמין בעצמנו"

הפרעוש לא כבש כבר 362 דקות והוא מקווה למצוא את הרשת בגומלין רבע גמר ליגת האלופות בוויסנטה קלדרון מול אתלטיקו מדריד. טורס המורחק ייעדר (רביעי, 21:45, ספורט 5 ו-HD)

one

בווידיאו: מפגש הליגה האחרון בין אתלטיקו לבארסה

בפעם הרביעית העונה, אתלטיקו מדריד וברצלונה ייפגשו מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5 ו-HD), כאשר בסיום המפגש הקרוב תיקבע העולה לחצי גמר ליגת האלופות.

אלופת אירופה מגיעה לגומלין הקשה עד מאוד בוויסנטה קלדרון כשהיא מחזיקה ביתרון 1:2 מהמשחק הראשון. בדיוק כמו שקרה בשני מפגשי הליגה העונה בין הקבוצות, בארסה נקלעה לפיגור אך ידעה להפוך עם שני שערים לניצחון. הניצחון שלה בשבוע שעבר היה השביעי ברציפות על הקולצ'ונרוס, שגברו על הקטאלנים בפעם האחרונה ברבע גמר ליגת האלופות לפני שנתיים בדיוק. אז, שער מוקדם של קוקה סידר לאתלטיקו 0:1 ואם היא תשיג תוצאה דומה במשחק הקרוב, היא זו שתהיה בשלב הבא.

ברצלונה לא נמצאת בתקופה טובה ובשלושת מחזורי הליגה האחרונים, צברה רק נקודה. ההפסד שלה באנואטה מול סוסיאדד במחזור האחרון אפשר לאתלטיקו לצמק את הפער בליגה הספרדית לשלוש נקודות בלבד, אולם המארחת תיאלץ להסתדר בגומלין ללא פרננדו טורס, שהורחק במשחק הקודם דווקא לאחר שכבש את שער היתרון. חסרונו של אל ניניו, שנמצא בכושר טוב לאחרונה, יעביר את כל הלחץ ההתקפי לאנטואן גריזמן הפנטסטי, בעוד ההגנה תנסה להתמודד עם לואיס סוארס, שכבש צמד במשחק הראשון.

ליאונל מסי אגב, לא מצא את הרשת כבר 362 דקות, הרצף הגרוע ביותר שלו מאז 2011 והוא עדיין "תקוע" על 499 שערים. הפרעוש דרוך לקראת המשחק ועוד לפני מסיבות העיתונאים הרשמיות, הוא פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו: "המנטליות שלנו נשארת כמו שהייתה עד עכשיו. אנחנו עובדים כל העונה כדי להגיע לקו הסיום עם האפשרות לזכות בתארים ואנחנו ממשיכים להאמין בעצמנו".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
בצורת לא שגרתית. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully