וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי: "אנחנו נוסעים לליסבון כדי לנצח"

באיירן מינכן, שמגיעה לגומלין מול בנפיקה עם יתרון 0:1, מחפשת הופעה חמישית בחמש השנים האחרונות בחצי גמר האלופות. הפורטוגלים רוצים עלייה ראשונה לארבע הגדולות מאז 1990 (ד', 21:45, 5+)

רבע גמר, הגומליןמחצית13/04/2016
בנפיקה
    1:1
      באיירן מינכן

        שבוע אחרי ה-0:1 באליאנץ ארנה משער של ארתורו וידאל כבר בדקה השנייה, תארח מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5+) בנפיקה את באיירן מינכן באצטדיון האור כשהיא חולמת על הפתעה גדולה. הפורטוגלים זקוקים לניצחון כש-0:1 יגרור את ההתמודדות להארכה, בעוד ניצחון בהפרש של שני שערים ומעלה יעלה את בנפיקה וניצחון שלה בהפרש של שער בתוצאה 1:2 ומעלה (2:3 וכן הלאה), ישלח את באיירן לחצי הגמר. תיקו או ניצחון של הגרמנים, יעלה אותם לשלב הבא.

        חאבי מרטינס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
        חאבי מרטינס באימון המסכם/GettyImages

        בנפיקה יכולה לעלות לשלב של ארבע הגדולות באירופה לראשונה מאז 1990, בעוד באיירן שואפת לרשום הופעה חמישית ברציפות במעמד המכובד הזה אחרי שתי הדחות שם בשנתיים האחרונות מול ריאל מדריד וברצלונה, שבסופו של דבר גם זכו בתואר. באיירן ניצחה בשניים מארבעת משחקי החוץ הראשונים בליגת האלופות העונה ומאז הפסידו לארסנל ושמטו יתרון 0:2 כדי לסיים ב-2:2 מול יובנטוס.

        "אנחנו נוסעים לליסבון כדי להשיג ניצחון", אמר קפטן באיירן מינכן פיליפ לאהם בשדה התעופה במינכן. המאזן של באיירן בפורטוגל הוא מרשים מאוד כשמתוך 12 משחקים שם היא ניצחה בחמישה, סיימה שישה בתיקו והפסידה באחד. ההפסד הגיע בשנה שעברה נגד פורטו, אז זה נגמר ב-3:1 בעוד הגומלין הסתיים עם 1:6 ענק לבאיירן. ארבעה שחקנים של אלופת גרמניה בסכנה וייעדרו מהמשחק הבא, אם יהיה כזה, במידה שיספגו כרטיס צהוב: רוברט לבנדובסקי, ארתורו וידאל, יוזואה קימיש וחואן ברנאט. החלוץ הפולני אמר לקראת המשחק: "אנחנו חייבים לשחק את המשחק שלנו, 0:1 זה יתרון קטן. אנחנו מצפים לאווירה חמה בליסבון, אבל צריכים לשחק את הכדורגל שלנו. אנחנו צריכים לכבוש שם ולהציג את משחק ההגנה הטוב שלנו וגם לכבוש כי אנחנו רוצים לנצח".

        בנפיקה תחסר את השוער ז'וליו סזאר ואת נונו סנטוס הפצועים, כשניקולאס גאיטן בספק, אבל החיסרון המשמעותי ביותר יהיה כמובן זה של ז'ונאס, שספג כרטיס צהוב במשחק הראשון ומושעה. באיירן תחסר את מהדי בנעטיה, הולגר באדשטובר, ג'רום בואטנג ואריאן רובן, כשקינגסלי קומאן נמצא בספק.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

        בשיתוף קק"ל
        טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן (שמאל). GettyImages
        מוראל גבוה בבאיירן/GettyImages

        הרכבים משוערים

        בנפיקה: אדרסון, אנדרה אלמיידה, ז'ארדל, ויקטור לינדלוף, אליסאו, רנאטו סאנצ'ס, ליובומיר פייסה, פיצי, ניקולאס גאיטן, קוסטאס מיטרוגלו, ראול חימנס.

        באיירן מינכן: מנואל נוייר, פיליפ לאהם, חאבי מרטינס, דייויד אלאבה, חואן ברנאט, ארתורו וידאל, טיאגו אלקנטרה, תומאס מולר, פרנק ריברי, דוגלאס קוסטה, רוברט לבנדובסקי.

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully