וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: רוג'ר פדרר עלה לסיבוב השלישי, גם אנדי מארי

המדורג שלישי בעולם חזר לסבב לראשונה מאז אליפות אוסטרליה וניצח 3:6, 4:6 את גיירמו גרסיה לופס (38 בעולם). הבריטי איבד מערכה וניצח 2:6, 6:4, 3:6 את פייר הוגו הרבר הצרפתי

- אצטדיון הטניס במונטה קרלו. GettyImages
הנוף, כרגיל, עוצר נשימה/GettyImages

טורניר הטניס היוקרתי במונטה קרלו, מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP נמשך היום כשהמדורגים הבכירים ביותר נכנסו לעניינים.

רוג'ר פדרר חזר לשחק, לראשונה מאז אליפות אוסטרליה. השוויצרי, המדורג שלישי בעולם שלא זכה מעולם בטורניר במונטה קרלו, ניצח 3:6, 4:6 את גיירמו גרסיה לופס (38). פדרר הוביל כבר 1:5 במערכה השנייה, אבל נשבר והיה נראה שגרסיה לופס מתחיל לחזור לעניינים, אבל שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם הצליח להתעשת, לשמור על ההגשות שלו ולעלות לסיבוב השלישי.

המדורג שני בעולם אנדי מארי נזקק לשלוש מערכות וקצת יותר משעתיים כדי לנצח 2:6, 6:4, 3:6 את פייר הוגו הרבר הצרפתי, שעלה מהמוקדמות ומדורג במקום ה-95 בעולם. מארי הגיש 5 אייסים, אבל ביצע גם ארבע שגיאות כפולות וזכה ב-40 מ-60 הנקודות מאחורי ההגשה הראשונה שלו. הבריטי ישחק בסיבוב השלישי נגד המנצח בין ז'ואאו סוזה הפורטוגלי לבנואה פר הצרפתי.

במשחק המסקרן של היום הצליח ז'יל סימון (18 בעולם) לרכוב על העידוד מהקהל המקומי ולנצח 4:6, 3:6 את גריגור דימיטרוב הבולגרי, המדורג במקום ה-26 בעולם. סימון ישחק בסיבוב השלישי נגד המנצח בין סטן ואוורינקה לפיליפ קולשרייבר, שניצח מוקדם יותר 4:6, 4:6 את בורנה צ'וריץ' הקרואטי. דויד גופן הבלגי, המדורג 11 בטורניר, הרשים מאוד וניצח 5:7, 0:6 את פליסיאנו לופס הוותיק והטוב.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
כמעט שמט יתרון 1:5 במערכה השנייה, אבל התעשת בזמן. פדרר/GettyImages
– אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
היה צריך לעבוד קשה. מארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully