וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: מכבי תל אביב מארחת את ראשון לציון

12.4.2016 / 16:38

המחזור ה-28 ייפתח במפגש בין הקבוצה של ז'אן טבק, שתחפש ניצחון רביעי ברציפות, על חשבון הקבוצה של דרוקר (19:00, ספורט 5). אמבקווה, בנדר ואוחיון לא בסגל הצהובים. ליונס: "אנחנו בתקופה פחות טובה"

one

בווידאו: המפגש האחרון בין הקבוצות

המחזור ה-28 בליגת העל ייפתח מחר (רביעי) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את מכבי ראשון לציון (19:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ארז גוריון, אייל פוהרילס ואסף אוברלנדר). שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה - פעמיים בליגה ופעם נוספת בחצי גמר גביע ווינר, כשהצהובים מנצחים בכל המשחקים - 89:95 בגביע ווינר, 75:78 בראשון לציון בסיבוב הראשון ו-94:100 ביד אליהו בסיבוב השני. זה יהיה המפגש ה-30 בעונה הסדירה בין הקבוצות כשהמאזן עומד על 2:27 לטובת מכבי תל אביב.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק לאחר מחצית שנייה טובה שלה נגד בני הרצליה שהעלו את רצף הניצחונות של הקבוצה לשלושה. בקבוצה היו מרוצים בעיקר מהיכולת של טיילור רוצ'סטי שרשם את משחקו הטוב ביותר מאז הסיבוב הראושם כשקלע 24 נקודות והוסיף 6 אסיסטים. במכבי תל אביב עסוקים במשחקים האחרונים כדי לנסות ולמצוא את הרוטציה המתאימה ביותר לקראת משחקי סיום העונה, כשבמקביל ממשיכות השמועות והידיעות על ההכנות לקראת העונה הבאה. טרבור אמבקווה, שנעדר בשבועות האחרונים בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי, ימשיך לא להתלבש, כשהפעם מי שיצטרפו אליו הם דראגן בנדר ויוגב אוחיון.

היריבה מעיר היין רשמה ביום ראשון האחרון את הפסד הליגה הרביעי שלה בחמישה מחזורים בסיבוב השלישי, והיא ניצבת במקום השביעי בטבלה, שאמור לסדר לה בתום הסיבוב סדרת פלייאוף עם מכבי תל אביב. הכתומים קיבלו בחזרה את כרייס רייט אחרי ארבעה משחקים רצופים שפספס, והפורוורד ענה במשחקו הטוב ביותר העונה עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, אך זה לא עזר כדי לנצח את הפועל ירושלים. בקבוצה יודעים שהסיכוי להפתיע את מכבי תל אביב, ועוד בחוץ, אינו גבוה, אך במצב העניינים הנוכחי אין באפשרותם לוותר על שום משחק ויעשו מאמצים כדי לכפות משחק צמוד רביעי העונה על הקבוצה היריבה. במקביל עושים בראשון לציון מאמצים כדי לצרף שחקן במהלך השבוע הקרוב, כשתום מועד ההעברות הוא ביום שלישי הקרוב.

"אנחנו עוברים תקופה פחות טובה, אבל אין לי ספק שנצא מזה", אמר מארק ליונס לקראת המשחק, "אנחנו קבוצה טובה ואני בטוח שאם נשחק ביחד וקבוצתי כמו שאנחנו יודעים, רק דברים טובים יקרו. אין משחקים קלים ומול מכבי תל אביב זה בהחלט אתגר, אבל נבוא לתת את המקסימום שלנו".

שחקן מכבי ראשון לציון מארק ליונס מול שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. ברני ארדוב
משחק מסקרן. ליונס מול סמית'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully