וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונס קבע שיא מועדון שלילי: "מאז שרובינסון הגיע זה לא אותו שחקן"

12.4.2016 / 8:47

הפועל תל אביב נואשת אחרי התבוסה באילת: "כל פעם שמרימים את הראש, מקבלים תזכורת ליכולת האמיתית שלנו". סימונס רשם משחק נפל, ובסביבת המועדון מבקרים: "מרשה לעצמו הרבה יותר מדי"

one

העונה החלשה שעוברת על הפועל תל אביב המשיכה גם אמש (שני) כשהקבוצה של שרון אברהמי הובסה באילת 93:75, ונשארה במקום השמיני רק בזכות ההפסד של מכבי אשדוד בתחילת המחזור למכבי חיפה. האדומים החזיקו מעמד עד לאזור המחצית, כשאילת ברחה ליתרון 8, ורשמו מחצית שנייה נרפית מאוד כשהם לא התקרבו לבצע קאמבק. ג'ף אלן היה היחיד שרשם משחק חיובי בשורות האדומים עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים, כשאף שחקן אחר לא בולט, כולל נייט רובינסון עם 9 נקודות ב-4 מ-10 מהשדה.

בהפועל מודאגים מאוד לאור ההתעוררות של עירוני נס ציונה בשבועות האחרונים, ויודעים שהפסד ביום שישי הקרוב במשחק החוץ באשדוד, עלול להפוך את סיום העונה למלחמה כנגד הירידה, "כל פעם שאנחנו קצת מרימים את הראש וחושבים שאפשר לעשות משהו יפה, אנחנו מקבלים תזכורת ליכולת האמיתית שלנו", אמר בסיום המשחק אחד משחקני הקבוצה, "אין ספק שהמשחק באשדוד יקבע אם נהיה בפלייאוף, או שנצטרך להפשיל שרוולים ולהילחם על המקום בליגה".

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
לא מצליחים להתרומם. אברהמי/אדריאן הרבשטיין

מי שספג לא מעט ביקורת הוא טרה סימונס, שרשם מדד שלילי של מינוס 12, רק נקודה אחת מעל השיא השלילי בכל הזמנים בליגה (מינוס 13 ליובל נעימי ב-2011). סימונס קלע 4 נקודות ב-2 מ-14 מהשדה, נחסם פעמיים, איבד כדור אחד והוסיף 3 עבירות.

"מהיום שנייט הגיע לכאן, זה לא אותו שחקן, ואולי יש קשר לפציעה שלו, אבל גם הגישה שלו השתנתה", אמרו בסביבת המועדון אמש, "גם כשהוא קלע בנהריה 16 נקודות, זה היה אחרי שהרים 13 שלשות. הוא מרשה לעצמו הרבה יותר מדי, על ומחוץ לפרקט, כי הוא הביא את נייט רובינסון. אז נכון שנייט לא מבריק, אבל היכולת של סימונס היא הרבה יותר מדאיגה מהחוסר אגרסיביות של רובינסון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully