וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: אלאנדו טאקר פוגש את הפרח בגני

12.4.2016 / 7:00

כוכבה של מכבי קרית גת רשם משחק שיא כשהביא 45 נקודות לקבוצות שבחרו בו, ובצמרת הטבלה קבוצת "הפרח בגני" מובילה בקרב על 25 אלף שקלים. המחזור הבא יינעל לחילופים בשלישי ב-18:45

המחזור ה-14 בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (שני) בסיום המשחק בין הפועל אילת להפועל תל אביב, כשבסיומו מוליך את הטבלה דודי גאני עם קבוצת "הפרח בגני" עם 2,531 נקודות, 15 נקודות יותר מהמקום השני. כזכור, מי שיסיים בתום משחקי העונה הסדירה, בעוד שישה מחזורים, במקום הראשון יזכה ב-25 אלף שקלים, כשגם המסיימים במקומות 2-10 יזכו לפרסים כספיים. משחקי המחזור ה-15 בליגת החלומות יינעלו לחילופים כבר מחר בשעה 18:45, רבע שעה לפני פתיחת מחזור אמצע השבוע, כשהמשחק בין הפועל ירושלים לעירוני נהריה, שייערך רק בעוד שבועיים, לא ייחשב לצורך המחזור.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

אלאנדו טאקר מכבי קרית גת מול שלומי הרוש הפועל חולון. לירון מולדובן
45 נקודות. אלאנדו טאקר/לירון מולדובן

המחזור ה-26 בליגת העל שלח לנו שחקן מצטיין שהיה בסביבת הצמרת בשבועות האחרונים, אך רשם הצגה מיוחדת במחזור הנוכחי - אלאנדו טאקר ממכבי קרית גת שהביא 45 נקודות לקבוצות שלו. שחקן נוסף שרשם משחק נהדר ומפתיע הוא טיילור רוצ'סטי ממכבי תל אביב עם 40 נקודות כשאת חמשת המצטיינים מסיימים הפנים המוכרות של פול דילייני עם 36 נקודות, וויל קלייבורן עם 31 נקודות וכריס רייט ששב מפציעה עם 30 נקודות.

אחרי שני מחזורים פורים במיוחד, המחזור הנוכחי רשם יבול נאה פחות של 111 קבוצות עם מעל 200 נקודות, כשהמנצח השבועי הוא רועי זידר עם קבוצת "בשביל הכיף2" שיזכה בכדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת ליגת העל. זידר שהשיג 239 נקודות החזיק בשלושה ממצטייני המחזור - אלאנדו טאקר, פול דילייני הקפטן ו-וויל קלייבורן כשאת הנבחרת שלו השלימה סנדיאטה גיינס, אלאדה אמינו, אמאדי אנג'איי, דור גולדנברג וטל אבירם. את הנבחרת אימן נתי כהן מקרית גת שהביא לו 10 נקודות על ניצחון.

בליגת החלומות VIP שומר שלומי פרי ממנהלת הליגה על ההובלה שלו עם 2303 נקודות, אך בעקבות מחזור חלש עם 150 נקודות, יצא מ-100 המובילים הכלליים כשגם הדולק אחריו בליגת ה-VIP רועי חגאי מצמצם מעט את הפער. המנצח השבועי בליגה הוא ראש דסק הכדורסל של וואלה! ספורט אהרלה ויסברג עם 197 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully