וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "שמרנו בצורה מבישה, קיבלנו נקודות קלות"

11.4.2016 / 21:39

מאמן הפועל תל אביב נשמע עצבני אחרי ההפסד 93:75 להפועל אילת: "לא ירדנו להגנה בזמן, אנחנו חייבים להיות יותר אגרסיביים". עודד קטש, שניצח את האקסית, אמר: "אני מאחל להם בהצלחה"

one

הפועל אילת רשמה הערב (שני) את הניצחון החמישי שלה בששת המשחקים האחרונים עם 75:93 מרשים מאוד מול הפועל תל אביב, במשחק שנעל את המחזור ה-27 בליגת העל. עודד קטש ניצח את האקסית בפעם השנייה מאז עזב אותה והקבוצה שלו במאזן 13:14 במקום החמישי. מנגד, האדומים אכזבו מאוד והם במקום השמיני עם 16:11.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
עוד הפסד כואב. אברהמי/אדריאן הרבשטיין

מאמן אילת עודד קטש אמר אחרי המשחק: "גם במחצית הראשונה, חוץ מהדקות הראשונות, היינו שם אבל לא שיחקנו חכם מבחינה התקפית. במחצית השנייה היינו יותר סבלניים ומרווחים. הצלחנו לעצור את נייט רובינסון. היה משחק אגרסיבי מאוד, אבל הצלחנו לעשות את מה שרצינו בסוף. נכנסו לנו כמה זריקות קשות, יצא לכם לראות את היכולות של לה קווינטון רוס. הצד ההתקפי לא היה הבעיה שלנו מעולם. אנחנו שומרים קצת יותר טוב עכשיו וזה מה שעשה את השינוי". על העובדה שניצח את האקסית שלו, אמר קטש: "אני מרוצה מאוד מהניצחון הזה. אני רוצה לאחל בהצלחה להפועל תל אביב, אבל בלי קשר אני מרוצה מאוד מהניצחון הזה כי הוא ניצחון חשוב בלי קשר ליריבה".

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי: "שום דבר לא עבד מבחינה הגנתית, שמרנו בצורה מבישה, לא ירדנו להגנה בזמן, קיבלנו נקודות קלות. אנחנו חייבים להבין שאנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים וקשוחים. אנחנו לא יכולים לקבל 20 נקודות במתפרצות ובהטבעות. מהרבע השני לא היינו במשחק, אנחנו חייבים לשמור יותר טוב וברגע שאנחנו לא שומרים אנחנו לא יכולים לשחק טוב".

אברהמי התייחס לערב המאכזב של נייט רובינסון וטרה סימונס ואמר: "ברור שנייט וסימונס שחקנים חשובים, אבל כל השחקנים צריכים להיראות טוב יותר. מול אשדוד זה משחק שיכול לעזור לנו לברוח מהתחתית ולקרב אותנו לפלייאוף. כעסתי על רות'בארט וגם על כולם. היו כמה מהלכים שלא מתאימים לקבוצה שלי ולא בכלל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully