וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מאבק ההישרדות מתחמם, ניצחון נדיר לעירוני קרית גת

מכבי יבנה הפסידה 3:0 לבית"ר תל אביב ורחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום, לאחר שהפועל נצרת עילית גברה 1:4 על הפועל עפולה. האחרונה ליקטה שלוש נקודות לראשונה לאחר 14 משחקים עם 1:2 על הפועל רמת השרון

אלירן חודדה שחקן הפועל נצרת עילית חוגג. אדריאן הרבשטיין
ניצוחן חשוב. חודדה/אדריאן הרבשטיין

אחרי שתם המחזור הראשון של הפלייאוף העליון בליגה הלאומית, הערב (שני) התקיימו שלושה משחקים שהשלימו גם את מחזור הפתיחה בפלייאוף התחתון. הפועל נצרת עילית השיגה ניצחון חשוב, 1:3 על הפועל עפולה, האחרונה עירוני קרית גת ניצחה לראשונה אחרי ארבעה חודשים, 1:2 את הפועל רמת השרון. בית"ר תל אביב/רמלה גברה 0:2 על מכבי יבנה.

הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית 4:1

האורחת ראתה את הפועל ירושלים מסיימת בתיקו ורצתה לנצח על מנת להתקרב לנקודה בלבד ממנה ומהקו האדום. זה לא התחיל טוב עבורה, כאשר יובל שוואט העלה את קבוצתו של אייל לחמן ליתרון (19) אך היא לא נבהלה והפכה את התוצאה עוד לפני המחצית משערים של אלירן חודדה (41) וג'ורג' אמסיס (45). במחצית השניה החגיגה נמשכה כאשר רועי עטר הוסיף בדקה ה-63, ואורן ביטון חתם ניצחון גדול לקבוצתו של רפי בוסקילה בתוספת הזמן.

בית"ר תל אביב/רמלה - מכבי יבנה 0:3

תשעה ימים אחרי שמכבי יבנה מנעה ממנה להגיע לפלייאוף העליון בגלל תיקו מאופס, בית"ר תל אביב רמלה דאגה לסבך את היבנאים חזק במאבק נגד הירידה. החלטה מפוקפקת של עמית אלנקווה לשרוק לפנדל בעקבות ספק לנגיעת יד, חרצה את גורל המשחק. הרמוני איקנדה האורח הורחק במהלך הוויכוחים, רותם שמול דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-58 ויבנה התפרקה. יונתן כהן כבש בדקה ה-80 אחרי הכנה יפה של רמאריק אטו והמחליף דור ג'אן חתם בבעיטה שטוחה משמאל בדקה ה-87. רמלה יכולה להתכונן בשקט לעונה הבאה, יבנה עם 12 משחקים ללא ניצחון ורק שתי נקודות מעל הקו האדום

תימור אביטן שחקן מכבי יבנה חוגג. ניב אהרונסון
חגיגה נדירה. אביטן וקרית גת/ניב אהרונסון

הפועל רמת השרון - עירוני קרית גת 2:1

ארבעה חודשים חלפו מאז הניצחון האחרון של עירוני קרית גת. מאז סיימה הקבוצה שש פעמים בתיקו, הפסידה תשעה משחקים וחשבה שניצחון מספר ארבע שלה העונה כבר לעולם לא יגיע. אז הנה הגיע המחזור הראשון של הפלייאוף התחתון ואיתו גם סוף סוף ניצחון.

שלום אדרי עוד העלה את המארחים ליתרון (18), אך עומר מולאי איזן (37) והפך למלך שערי הקבוצה העונה עם ארבעה. תימור אביטן סידר לאחרונה שלוש נקודות נדירות (76) ושלח את רמת השרון לעשות חושבים. קבוצתו של ליאור זאדה כבר חשבה שהיא נשארה בליגה, אך כעת נמצאת במרחק של תשע נקודות בלבד מהפועל נצרת עילית שמתחת לקו האדום ותצטרך ללקט נקודות במחזורים הקרובים כדי לא להסתבך.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully