וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 69 ניצחה במוקדמות ITF בארה"ב ותשחק מול טיילור טאונזנד

גאיל פלקנברג רשמה את הניצחון הראשון בקריירה שלה במוקדמות פלהאם באלאבמה כשניצחה 0:6, 1:6 מול רוסאלין סמול, שמעולם לא זכתה במערכה. הקשישה תשחק מול המדורגת 94 בעולם לשעבר

צפו בביצועים הלא מרשימים של פלקנברג

גאיל פלקנברג. השם הזה לא אומר הרבה לחובבי הטניס בעולם, אבל הלילה (בין ראשון לשני) האמריקאית בת ה-69 השיגה ניצחון במוקדמות של טורניר פלהאם באלאבמה מסבב ה-25 אלף של ה-ITF. פלקנברג חזרה התחילה לשחק בטורנירים בשנת 2011 ומאז הפסידה ב-32 משחקים מתוך 32, כשהיא מפסידה ב-64 מערכות מ-64 אפשריות וזוכה רק ב-29 משחקונים מתוך 413 אפשריות.

פלקנברג עשתה את זה עם 0:6, 1:6 מול רוסאלין סמול האמריקאית בת ה-22, שבעצמה לא ממש עושה חיל בטניס ולא מדורגת בכלל. סמול מחזיקה במאזן של 25 הפסדים ב-25 משחקים כשהיא מפסידה 50 מערכות מ-50 אפשריות וזוכה בתשעה משחקונים בלבד מ-306 אפשריים. בסיבוב המוקדמות השני תשחק פלקנברג נגד טיילור טאונזנד האמריקאית, שהגיע לסיבוב השלישי באליפות ארצות הברית ב-2014 ודורגה בשיאה במקום ה-94 בעולם.

הרבה בעולם הטניס לא קיבלו בהומור את העניין כשמשתמשת שנראית כמו טניסאית העבר קייתלין הורבאת אפילו כינתה בפייסבוק את שתי הטניסאיות: "מטומטמת" ו"מטומטמת יותר" וטענה שהמשחק בין השתיים היא בדיחה אחת גדולה ובזבוז זמנה של טיילור טאונזנד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלקנברג בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully