וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה ניצחה 69:75 את ריאל מדריד ועלתה ל-0:1 בסדרה

הסדרה הגדולה של שלב ההצלבה יצאה לדרך עם קרב קשוח בטורקיה, בסיומו המארחת עלתה ליתרון על אלופת אירופה. בוגדנוביץ' וסלוקאס קלעו 17 כל אחד. צסק"א מוסקבה ניצחה 74:84 את הכוכב האדום

בוגדן בוגדנוביץ' פנרבחצ'ה אולקר מול ריאל מדריד. GettyImages
בוגדנוביץ' כיכב/GettyImages

רבע גמר היורוליג יוצא הערב (שלישי) לדרך. פנרבחצ'ה ניצחה 69:75 את ריאל מדריד בפתיחת הסדרה הגדולה של ההצלבה, צסק"א מוסקבה עלתה ל-0:1 על הכוכב האדום בלגרד אחרי 74:84.

מילוש תאודוסיץ' שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
שואו של תאודוסיץ'/GettyImages

צסק"א מוסקבה - הכוכב האדום בלגרד 74:84

הסדרה הזו אמורה להיות די חד צדדית, אבל לפחות במשחק הראשון הראו הסרבים שגם אם הם לא ינצחו, הם בהחלט יכולים לתת פייט. לסרבים לא היו תשובות למילוש תאודוסיץ' הנהדר, שכיכב עם 23 נקודות ב-80 אחוז מהשדה, לצד שישה ריבאונדים ושישה אסיסטים והעלה את הרוסים למאזן היסטורי ביורוליג של 0:7 מול הכוכב האדום. קייל היינס כיכב אף הוא עם 21 נקודות וננדו דה קולו מסר 10 אסיסטים. מנגד, 14 נקודות לסטפן יוביץ' ולקווינסי מילר.

האורחים פתחו בצורה מפתיעה עם 2:9, אבל תאודוסיץ' נכנס לעניינים וצסק"א סיימה את הרבע הראשון עם 20:25. תאודוסיץ' המשיך להבריק וסיים את המחצית עם 15 נקודות באחוזים מושלמים מהשדה והקו. צסק"א ירדה להפסקה ב-40:44 צנוע. האורחים לא נתנו לצסק"א לברוח יותר מדי גם ברבע הבא. תאודוסיץ' רשם החטאה ראשונה במשחק והרוסים הגיעו לרבע האחרון ביתרון 56:63. האורחים קיוו להשלים קאמבק מפתיע ברבע האחרון, אבל צסק"א עמדה בלחץ בצורה טובה, לא נתנה ליתרון הקטן לברוח ממנה וניצחה 74:84.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו לצד מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
לאסו אומר שלום למאמנו לשעבר, אוברדוביץ'/GettyImages

פנרבחצ'ה - ריאל מדריד 69:75

הסדרה הגדולה של שלב ההצלבה מבטיחה המון ובמשחק הראשון שלה גם קיימה, עם כדורסל קשוח מאוד מצד שתי הקבוצות בסיומו הטורקים, אולי הקבוצה הטובה ביורוליג העונה, עלו ליתרון על אלופת אירופה. בוגדן בוגדנוביץ' כיכב בפתיחה וסיים עם 17 נקודות, בדיוק כמו קוסטס סלוקאס. מנגד, פליפה רייס בלט עם 13 ו-6 ריבאונדים, אלא שרודי פרננדס וסרחיו יול חיברו יחד 2 מ-17 לשלוש וככה, אי אפשר לנצח.

לשתי הקבוצות לקח הרבה זמן להיכנס לעניינים ובאמצע הרבע התוצאה עמדה על 4:4 בלבד. הבלאנקוס לא הפסיקו להחטיא ופנר סיימה את הרבע ב-11:15. המשחק של הבלאנקוס המשיך להיות מפוזר גם ברבע הבא ופנר ניצלה זאת וברחה ליתרון דו ספרתי. המחצית הסתיימה ב-29:41. אלופת אירופה, שהסתפקה ב-29 נקודות במחצית הראשונה, השתפרה פלאים אחרי ההפסקה, ניצחה את הרבע השלישי 12:23 והגיעה לרבע המכריע בפיגור מינימלי, 53:52. ריאל נתקעה בהתקפה בדקות ההכרעה ולא קלעה סל שדה במשך למעלה משלוש דקות. פנר אמרה תודה, ברחה בדיוק בזמן וניצחה 69:75.

רודי פרננדס ריאל מדריד מול ג'יג'י דאטומה פנרבחצ'ה אולקר. GettyImages
רודי פרננדס לא פגע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully