וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "הכל אפשרי, היינו 13 נקודות מברצלונה ועכשיו זה רק ארבע"

ריאל מדריד רוצה לחזור מההפסד 2:0 לוולפסבורג ולהעפיל לחצי גמר ליגת האלופות (שלישי, 21:45, ערוץ 2): "עשינו קאמבקים מדהימים בעבר". וראן ובנזמה כשירים. דאנטה: "יש לנו שני אחוז סיכוי"

רבע גמר, הגומליןמחצית12/04/2016
ריאל מדריד
    0
      וולפסבורג
        מאמן ריאל מדריד זינאדין זידאן. רויטרס
        מאמין. זידאן/רויטרס

        אחרי שהפסידה 2:0 לוולפסבורג במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות בגרמניה, תנסה מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 2) ריאל מדריד להמנע ממבוכה נוספת ומהדחה סנסציונית ולהשיג את הכרטיס לחצי הגמר בסנטיאגו ברנבאו, במה שעשוי להיות משחק קריטי לעתידו של זינדין זידאן בקבוצה.

        הבלאנקוס התאוששו מההפסד עם 0:4 קליל על אייבר בסוף השבוע. הם צמצמו את הפער מברצלונה שבפסגה לארבע נקודות בלבד ופתחו מחדש את המאבק על התואר הספרדי לאחר שנראה שהוא כבר מונח בכיסם של הקטלאנים. הגרמנים, מנגד, המשיכו את העונה המאכזבת שלהם בבונדסליגה עם 1:1 ביתי מול מיינץ והם בסך הכל במקום השמיני ובמרחק תשע נקודות מהמקומות המובילים לליגת האלופות בעונה הבאה.

        בחמש הפעמים האחרונות שהפסידה במשחק הראשון ריאל לא הצליחה בסופו של דבר להתאושש ולהעפיל לשלב הבא, כך שהמשימה שלה בהחלט לא הולכת להיות פשוטה, אך זידאן יהנה מסגל מלא לראשונה אחרי תקופה ארוכה.

        שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
        "המפתח הוא לשחק ביחד". מודריץ'/רויטרס

        קארים בנזמה, שנעדר מול אייבר בשל פציעה בברכו, החלים ואמור לפתוח במשחק, וכך גם רפאל וראן שהחמיץ את שלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה. מי שצפוי לפתוח בעמדת המגן הימני הוא דני קרבחאל, לאחר שבגרמניה אייש את העמדה דנילו וספג ביקורות רבות על הופעתו. גארת' בייל, טוני קרוס ומרסלו נחו מול אייבר ויפתחו כמובן גם הם.

        אצל הזאבים יעדר פעם נוספת המגן סבסטיאן יונג הפצוע, כאשר דניאל קליגיורי בספק. ניצחון הקבוצה על ריאל היה היחיד שלה בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, והיא תצטרך כמובן להזהר מכריסטיאנו רונאלדו, שהבקיע במהלך הקריירה שלו 14 שערים ב-14 משחקים מול יריבות מגרמניה.

        זידאן: "הכל אפשרי בכדורגל, היינו 13 נקודות אחרי ברצלונה ועכשיו זה רק ארבע. המועדון הזה עשה קאמבקים מדהימים בעבר. אנחנו צריכים לשמור על רשת נקיה ופשוט לשחק את המשחק שלנו. יהיה משחק מותח, נבוא להלחם".

        לוקה מודריץ': "המפתח הוא לשחק ביחד, גם בהתקפה וגם בהגנה. צריך לשחק בסבלנות, לא ננצח בחמש או עשר דקות. אני בטוח שנוכל להפוך את התוצאה, למרות ששיחקנו לא טוב במשחק הראשון".

        מנהלה הספורטיבי של וולפסבורג, קלאוס אלופס: "הרבה דברים יכולים לקרות בברנבאו. דברים שקשה לדמיין, כמו טעויות שיפוט למשל. זה לא הכרחי, אך יכול לקרות וצריך להיות מוכנים לזה". בלם הקבוצה דאנטה אמר ש"יש לנו שני אחוז סיכוי לעלות".

        הרכבים

        ריאל מדריד: קיילור נבאס, מרסלו, פפה, סרחיו ראמוס, דני קרבחאל, קסאמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, גארת' בייל, קארים בנזמה, כריסטיאנו רונאלדו

        וולפסבורג: דייגו בנאגליו, ריקרדו רודריגס, דאנטה, רובין קנוכה, כריסטיאן טראש, ג'ושוע גילאבוגי, מקסימיליאן ארנולד, אנדרה שורלה, יוליאן דרקסלר, וייריניה, מקס קרוזה

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully