וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וראטי בסגל פ.ס.ז' לגומלין, קומפני יעדר אצל מנצ'סטר סיטי

חדשות טובות ללורן בלאן לקראת הקרב באיתיחאד על כרטיס לחצי גמר ליגת האלופות (שלישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD). הקשר התאושש בזמן ועשוי לפתוח במקום מטווידי המוצהב. הבלגי התאמן אך לא כשיר

    אחרי ה-2:2 המרתק במפגש הראשון בצרפת, מנצ'סטר סיטי תארח מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5 וHD) את פריס סן ז'רמן לגומלין רבע גמר ליגת האלופות. רק שתי קבוצות מתוך 11 שסיימו ב-2:2 ביתי במשחק הראשון של שלב נוקאאוט בליגת האלופות הצליחו להפעיל לשלב הבא. אלה היו מילאן שגברה על באיירן מינכן ב-2007, ומנצ'סטר יונייטד שהסתדרה עם פורטו ב-2009, ושחקניו של לורן בלאן ישמחו להצטרף לרשימה הזו.

    מי שעשוי לעזור להם במשימה הוא מרקו וראטי, שהיה בספק רב למשחק עקב פציעה אך נודע כי יהיה בסגל הקבוצה למשחק ועשוי אף לפתוח, בעיקר בשל העבודה כי בלאס מטווידי מוצהב ויעדר. גם דויד לואיז יעדר מאותה סיבה. הקבוצה, שכבר זכתה באליפות צרפת העניקה מנוחה לזלאטן איברהימוביץ', אנחל די מריה, אדינסון קבאני, טיאגו מוטה וטיאגו סילבה בניצחון הליגה שלה בסוף השבוע.

    מן העבר השני, סיטי מגיעה לאחר 1:2 על ווסט ברומיץ' שעזר לה לבסס את מעמדה במקום הרביעי בפרמיירליג. דויד סילבה, שנעדר מהמשחק בשל פציעה קל התאושש ויפתח מול פ.ס.ז'. מי שלא יהיו בסגל של מנואל פלגריני הם וינסנו קומפני, שחזר להתאמן לאחר הפציעה שלו אך עוד לא כשיר במאה אחוז וראחים סטרלינג הפצוע גם הוא.

    שחקן מנצ'סטר סיטי בקארי סניה. GettyImages
    "מנגלה מצוין לאחרונה". סניה/GettyImages

    "אם נעפיל לחצי הגמר זה יהיה הישג חשוב אך לא נסתפק בזה, חייבים להמשיך עוד", אמר פלגריני, "אני לא חושב שאחת מהקבוצות פייבוריטית. הגענו לפריס וניסינו לנצח את המשחק, וננסה גם הפעם. הכי חשוב זה להבקיע. אנחנו לא משחקים אף פעם על 0:0 וגם לא הפעם".

    בקארי סאניה: "יהיה מדהים להעפיל, אנחנו יודעים שפ.ס.ז' יעשו לנו בעיות, אבל בטוח שנצליח. המשחק הראשון הוא כבר בעבר, אנחנו מסתכלים קדימה. וינסנט הוא הקפטן שלנו ושחקן איכותי, אך מנגלה מצוין לאחרונה אז נסתדר".

    sheen-shitof

    במבצע מיוחד

    הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

    בשיתוף נומייר פלוס

    הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully