וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן למנצ'סטר יונייטד? רק אם לואי ואן חאל ייפרד מהקבוצה

'סקיי' הבריטי מדווח כי השדים האדומים עשויים לקלוט את השבדי בעונה הבאה, בתנאי שמאמן אחר יתפוס את מקומו של ההולנדי על הקווים. ב-2011 זלאטן סיפר: "לא הסתדרתי איתו באייאקס"

one

בווידאו: תקציר ההפסד 3:0 של מנצ'סטר יונייטד לטוטנהאם

זלאטן איברהימוביץ' במדי אייאקס. GettyImages
לא הסתדר עם המנהל המקצועי. זלאטן במדי אייאקס/GettyImages

גל השמועות סביב עתידו של זלאטן איברהימוביץ' לא עוצר. השבדי יעלה מחר (שלישי) לכר הדשא באיתיחאד בניסיון להעפיל עם פריס סן ז'רמן לחצי גמר ליגת האלופות, ועל פי הדיווחים זה ממש לא אמור להיות הביקור האחרון שלו במנצ'סטר בתקופה הקרובה. על פי 'סקיי' הבריטי החלוץ הענק עשוי לללבוש בעונה הבאה את האדום של מנצ'סטר יונייטד, בתנאי אחד קטן.

מסתבר שזלאטן בן ה-34, שמסיים את חוזהו בבירת צרפת הקיץ ומחפש את התחנה הבאה שלו בקריירה, מעוניין להצטרף לשדים האדומים אך לא כאשר לואי ואן חאל הוא מאמן הקבוצה. השניים כבר שיתפו פעולה כאשר ואן חאל שימש כמנהלה המקצועי של אייאקס וזלאטן כיכב בחוד הקבוצה ההולנדית והיחסים ביניהם לא בדיוק היו חמים.

"אהבתי את קומאן (אימן את הקבוצה), אך לא הסתדרתי עם ואן חאל", סיפר זלאטן באוטוביוגרפיה שפרסם ב-2011, "פעם הוא שאל אותי אם אני יודע לשחק הגנה, ואמרתי שאני מקווה". על פי השבדי, השיחה הזו התפתחה לויכוח שבסופו אמר להולנדי כי הגישה של ואן באסטן לגבי ההגנה שאמור לספק חלוץ תשע היא שונה משלו, ותהה האם הוא אמור להקשיב ל"אגדת כדורגל או לואן חאל?", לאחר מכן פשוט יצא מהחדר והשאיר את ואן חאל כעוס למדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ימנע את הגעתו של זלאטן? ואן חאל/GettyImages

סגנונה של יונייטד העונה תחת ואן חאל סופג ביקורות רבות, והקבוצה כבשה רק 39 שערי ליגה, שלושה יותר מסנדרלנד שמתחת לקו האדום, והדבר בוודאי אינו מוסיף למוטיבציה של זלאטן לשחק עבור ואן חאל פעם נוספת. כמובן שלפניו אופציות נוספות, כאשר הליגה הסינית מנסה למשוך אותו עם סכומי עתק וגם ווסטהאם חולמת על להנחית אותו בשורותיה. אז איפה הוא ישחק בעונה הבאה? נאלץ להמתין ולראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully