וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי, חי בוואלה! ספורט: רעננה ורמת השרון בקרב חשוב לפני הפלייאוף

11.4.2016 / 14:57

המחזור האחרון בליגה הלאומית יפגיש בדרבי שרון חם את הקבוצה של ברק פלג, שעשויה לסיים במקום החמישי אם תגבור בבית על רמת השרון, שרק במקרה של ניצחון תוכל להכנס לרבע גמר הפלייאוף (19:00)

ברק פלג מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. יוסי ציפקיס
משחק חשוב. פלג/יוסי ציפקיס

המחזור ה-26, הנועל את העונה הסדירה בליגה הלאומית, יתקיים מחר (שלישי) כשאנחנו בוואלה! ספורט נעביר בשידור ישיר את דרבי השרון בין מכבי רעננה לא.ס רמת השרון (19:00). רעננה מגיעה למשחק אחרי תבוסת חוץ קשה בקרית אתא, כשהיא ממוקמת כעת במקום השישי ויכולה לעלות למקום החמישי רק אם תדע לנצח את רמת השרון בבית, ועירוני רמת גן תפסיד במקביל להפועל גליל עליון בזיסמן. בכל תוצאה אחרת, הקבוצה של ברק פלג תסיים במקום השישי, ותשחק בפלייאוף נגד הקבוצה שתסיים שלישית - הפועל באר שבע או אליצור קרית אתא.

בזכות הניצחון המשמעותי שלה בשבוע שעבר על מכבי הוד השרון, רמת השרון מגיעה למשחק הסיום עם סיכוי אמיתי להכנס לרבע גמר הפלייאוף מהמקום השמיני. הקבוצה של גיא קנטור חייבת לגבור על רעננה בחוץ, ובמקביל לקוות כי הפועל מגדל העמק תשמוט את המשחק הביתי שלה נגד הפועל רמת גן/גבעתיים. בכל תוצאה אחרת רמת השרון תסיים מחוץ לרבע גמר הפלייאוף, ותשחק עד לסיום העונה בפלייאוף התחתון.

במקביל ייערכו שישה משחקים נוספים, כשהמשחק המרכזי במחזור ייערך בבאר שבע שם תארח הקבוצה המקומית את אליצור קרית אתא (19:00, ספורט 5), כשניצחון עשוי להעלות אותה למקום השני בטבלה. שאר המשחקים (19:00): עירוני רמת גן - הפועל גליל עליון, אליצור אשקלון - הפועל עפולה, מכבי הוד השרון - הפועל כפר סבא, הפועל מגדל העמק - הפועל רמת גן/גבעתיים, אליצור יבנה-הפועל גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully