וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "גולן מאמן פה חודש, כבר רוצה שיחתימו אותו לעונה הבאה?"

11.4.2016 / 11:24

עמוס לוזון, הבעלים של מכבי פתח תקוה לשעבר, התייחס להתבטאויות של המאמן אחרי הניצחון על קרית שמונה ("לוזון צריך לרצות להעסיק אותי"): "הוא בילבל בין הדברים, לא מדבר ברצף"

one

מכבי פתח תקוה הבטיחה אמש (ראשון) כמעט באופן סופי את הישארותה בליגת העל עונה נוספת, ובמועדון כבר מתחילות ההכנות לקראת העונה הבאה. המשבצת שעדיין חסרה היא זו של המאמן, דני גולן, שעדיין לא נקרא ע"י הנהלת הקבוצה לחתום על הארכת החוזה. למרות זאת, ההערכות הן כי כבר בימים הקרובים תקבל פתח תקוה החלטה לגבי עתידו של גולן וכי הוא צפוי להמשיך בתפקידו.

בראיון שהעניק גולן לאחר הניצחון אמש על קרית שמונה (0:2), שלח המאמן מסר חד להנהלת הקבוצה: "אהיה מנומס ואספור עד עשר, יש פרשנים שפקפקו ביכולת שלי מהרגע הראשון, אבל נשארנו בליגה. אני מנסה להישאר צנוע ואם הם (הלוזונים) לא יזדרזו בסוף אני צריך לקבל את ההחלטות ואני משלם את המחיר. טיוטת חוזה? לוזון צריך מאוד לרצות להעסיק אותי".

במכבי פתח תקוה משוכנעים: סיכוי טוב שגולן יישאר

עמוס לוזון. קובי אליהו
"אני לא מכיר את דני גולן, בארבע עיניים לא פגשתי אותו מימיי.". עמוס לוזון/קובי אליהו

בעלי מכבי פתח תקוה לשעבר, עמוס לוזון, התייחס הבוקר לדברים ואמר לוואלה! ספורט: "אני לא מכיר את דני גולן, בארבע עיניים לא פגשתי אותו מימיי. הוא קפץ ממשפט למשפט, ממקום למקום, הוא לא דיבר ברצף, בילבל בין הדברים והנושאים. 'כן נשארנו, אני מחליט, מי אחראי, אני עובד אצלם..' לא הבנתי כ"כ. הוא נראה טעון, נראה מבולבל ודיבר מתוך סערת רגשות. כנראה היה בלחץ מהניצחון של הפועל חיפה. דני גולן ידע מראש שהוא בא למכבי פתח תקוה עד סוף העונה, אף אחד לא הכריח אותו. חוץ מזה, אחרי ארבעה משחקים אתה לא מחתים מאמן".

לוזון הוסיף כי השינוי שגולן הביא לפתח תקוה מורגש בשטח: "במבחן התוצאה הוא אסף 10 נקודות מ-12 אפשריות, זו הצלחה גדולה מאוד מה גם שלא הפסדנו מאז שהוא הגיע. אז שאפו לדני וכל הכבוד על זה שהוא לקח קבוצה במצב קשה מאוד ועצר את הסחף שרן בן שמעון יצר לנו. הקבוצה שמחה, ומבקיעה, ואלו בשורות טובות בשבילנו. ראוי שיישבו איתו בסוף העונה וידברו על העונה הבאה. אם הוא ימשיך בתוצאות האלה, הוא מתאים להמשיך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דני גולן מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
צפוי להמשיך גם בעונה הבאה. דני גולן/קובי אליהו

הבעלים לשעבר התייחס לעונה כולה ואמר: "זה שמצאנו את עצמנו בפלייאוף התחתון, זה כישלון מהדהד, היינו צריכים להתמודד היום על מקום באירופה. בסגל השחקנים שהעמדנו השנה ובחיזוק שהבאנו בינואר עם פריצה וגורדנה, היינו חייבים להיות עכשיו במקומות 3-4. מצד שני, זה שהבטחנו את ההישארות מהר ולא נגררנו למערבולת של הליגה שם למטה, זה גם יפה. לא ראיתי את הקבוצה חודשיים, לא באתי לראות כדורגל חודשיים, אבל אני כמובן עוזר לקבוצה ואתמוך בה תמיד, מכבי פ"ת בליבי לעד. יש שני דברים שאתה לא מחליף לעולם, אמא וקבוצת כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully