וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה משוכנעים: "יש סיכוי טוב שדני גולן יישאר"

11.4.2016 / 7:08

במועדון מעריכים את הדרך של המאמן שהגיע לאחרונה וצפויים לאפשר לו לבנות את הקבוצה לעונה הבאה. ייעשו מאמצים להשאיר את אלו, כליבאת ומונרוי. יעקובוביץ', ניצן וגורדנה צפויים לעזוב

one

מכבי פתח תקוה יכולה סוף סוף לשחרר הרבה לחץ אחרי העונה הקשה שעברה עליה. דני גולן, שהגיע לפני מספר שבועות למועדון ולא מעט סימני שאלה הסתובבו מעל ראשו בעקבות חוסר הניסיון שלו בליגת העל, הוכיח שהחיבור שלו עם השחקנים יחד עם המערך החדש שהנחיל להם זה מתכון להצלחה. הקבוצה, שסימנה בתחילת הפלייאוף התחתון את המקום השביעי כמטרה, הבטיחה מעשית את הישארותה, וכעת תוכל להתרכז בהכנות לעונה הבאה.

בפתח תקוה מבחינים בשינוי שהביא עימו גולן, שכולל שלושה ניצחונות רצופים שהגיעו אחרי תוצאת תיקו, ומתכוונים להיפגש עם המאמן כדי להאריך את חוזהו. גורם בכיר במועדון העריך אתמול (ראשון) כי גולן יזכה לקבל את המפתחות ולבנות את הקבוצה לעונה הבאה.

כבר עכשיו ברור כי מרבית הסגל של העונה האחרונה יישאר. בקבוצה ערים להתעניינות הרבה במגן הימני דור אלו, שעשה התקדמות גדולה במהלך שתי העונות האחרונות, אך ינסו להשאירו. מוחמד כליבאת, שהשתלב מקצועית וחברתית במועדון, אמור לחזור למכבי חיפה בתום העונה, אבל בקבוצה יבדקו אפשרות לרכוש את כרטיסו. לאייטור מונרוי, הקשר הספרדי, יש אופציה להישארות וכרגע הדברים תלויים בשחקן עצמו שמרוצה מאוד בקבוצה ועשוי לחתום על הארכת חוזה.

מנגד, כבר עכשיו ברור שהסיכויים של יובל יעקובוביץ' להמשיך נמוכים, כמו גם רועי גורדנה, שאמור לחזור אחרי השאלה של חצי עונה לשורות הפועל באר שבע. השוער איתמר ניצן, שאיבד לאחרונה את מקומו בין הקורות, צפוי לעזוב.

דור אלו אמר בסיום המשחק: "היה חשוב מאוד לנצח את המשחק הזה. אמרו לנו שאם ננצח, נישאר באופן ודאי. נהיה ספורטיביים עד סוף העונה. יש עדיין קבוצות שנלחמות על החיים שלהן, ואנחנו נעשה מאמץ לעשות את שלנו. צריך קצת מזל ושהכול יתחבר, זה מה שקרה לנו. אנחנו נמצאים במקום טוב עכשיו וממשיכים קדימה".

פריצה חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully