וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של ניימאר נחשף: יקבל 1.7 מ' יורו אם ברצלונה תזכה בטרבל

אחד הסודות השמורים ביותר בכדורגל העולמי יצא לאור בזכות "פוטבול ליקס". מענק חתימה בסך 8.5 מיליון יורו, אין ספור סעיפים ותוספות וסעיף שחרור של 190 מ' יורו. כל המספרים בפנים

one

בווידאו: ברצלונה מפסידה 1:0 לסוסיאדד

"פוטבול ליקס" ממשיכים לעשות צרות בכדורגל העולמי. אחרי אין ספור הדלפות, בעיקר מריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, נראה שברצלונה הפכה למטרה החדשה. לאחר שחוזהו של לואיס סוארס נחשף בשבוע שעבר, היום (שני) נחשף חוזהו המסקרן של ניימאר.

פרטים רבים הודלפו בשנים האחרונות מחוזהו של ניימאר, כולל אין ספור שמועות שכללו בונוסים כאלו ואחרים לאביו, טיסות לחבריו וכדומה. עם זאת, עד היום, לא היה אישור רשמי לדברים הללו.

ראשית, אחד הסעיפים בחוזה היה שניימאר חייב להשמיד את כל הטיוטות הקודמות של החוזה בתוך עשרה ימים מיום חתימת החוזה הסופי. החלוץ קיבל 8.5 מיליון יורו בתור מענק חתימה בחוזה שנחתם ביוני 2013 ואמור להסתיים ביוני 2018, אלא אם כן יאריך הברזילאי את חוזהו כצפוי.

פיצ'ו קוויאר שוער ספורטינג חיחון עוצר את ניימאר שחקן ברצלונה. רויטרס
סעיפים ותוספות. ניימאר/רויטרס

משכורתו של ניימאר, על פי החוזה, היא "רק" חמישה מיליון יורו, סכום נמוך לכוכב ברמתו. עם זאת, יש אין ספור סעיפים שמגדילים את השכר באופן משמעותי. בכל אופן, גם אם ניימאר לא יגיע להישגים שיחייבו הקפצת שכר, בארסה תשלם לו 49.5 מיליון יורו לכל הפחות.

הסעיפים כוללים השתתפות ב-60 אחוזים מהמשחקים בעונה (כמיליון יורו לעונה), העפלה לצ'מפיונס בכל עונה (כ-640 אלף יורו), העפלה משלב הבתים בצ'מפיונס (כ-420 אלף יורו), זכייה באליפות (650 אלף יורו), זכייה בצ'מפיונס (850 אלף יורו וזכייה בגביע (850 אלף יורו). אגב, אם ברצלונה תזכה בטריפל, ניימאר יקבל 1.7 מיליון יורו. אם ניימאר היה זוכה בכדור הזהב, הוא היה מקבל 425 אלף יורו נוספים.

בכל אופן, החוזה הבא של ניימאר צפוי להיות גבוה הרבה יותר וסעיף השחרור שלו עומד על 190 מיליון יורו. סעיף אותו מוכנה פריס סן ז'רמן לפגוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully