וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מוכנה לוולפסבורג: וראן ובנזמה חזרו להתאמן, שורלה: "העיר בטירוף"

הבלם שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים בשל פציעה והחלוץ שנפצע בברכו חזרו לכשירות וצפויים לפתוח בריאל מדריד, שתנסה להתגבר על ה-2:0 מגרמניה. שורלה: "נילחם על חיינו"

one

אחרי שהביסה בקלות את אייבר עם רביעייה במחצית וחזרה למאבק האליפות, ריאל מדריד מתכוננת למשחק הכי חשוב שלה העונה כשתארח מחר (שלישי, 21:45) את וולפסבורג למשחק הגומלין בליגת האלופות ותנסה למחוק את ה-2:0 המפתיע מהמשחק הראשון בגרמניה. המשימה של זידאן צפויה להיות קשה במיוחד, אך המאמן הצרפתי יכול להיות מעודד מהעובדה שקארים בנזמה ורפאל וראן חזרו להתאמן אתמול וצפויים להיות כשירים להתמודדות הזו.

קארים בנזמה גארת' בייל ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
חוזר בדיוק בזמן. בנזמה/רויטרס

כזכור, בנזמה נפצע בבירכו במשחק הראשון מול וולפסבורג והוחלף בדקה ה-40 ואילו וראן סובל מפציעה ברגלו השמאלית שהשביתה אותו משלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה. כעת שני הצרפתים צפויים להיות כשירים וזידאן יהנה לראשונה אחרי תקופה ארוכה מסגל מלא לחלוטין.

דני קרבחאל, המגן הימני שפתח מול אייבר ביום שבת, צפוי להחליף מחר בהרכב את דנילו המאכזב בעמדת המגן הימני. גארת' בייל, טוני קרוס ומרסלו שקיבלו מנוחה במשחק הליגה האחרון ולא שותפו, צפויים לפתוח ב-11 של הבלאנקוס שאחרי שחזרו למאבק האליפות, ינסו לבצע מהפך מול סגנית אלופת גרמניה ולהעפיל לארבע האחרונות של ליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן וולפסבורג יוליאן דראקסלר. AP
באים להילחם. וולפסבורג/AP

מנגד, בוולפסבורג אופטימיים לקראת הגומלין. וייריניה, למשל, טוען כי מספיק לגרמנים לכבוש שער אחד כדי לחסל את ההתמודדות, מאחר ששער חוץ אחד יאלץ את הבלאנקוס לכבוש ארבעה שערים כדי לעלות. "כן, שער אחד יספיק, אבל רק אם אנחנו נכבוש ראשונים", אמר וייריניה, "יהיה משחק קשה, היה לנו זמן להתכונן, ונגיע אליו כמו שהגענו למשחק הראשון: נעבוד כקבוצה, נעזור אחד לשני על הדשא. ננסה לעבור לשלב. אנחנו יודעים איך ייראה המשחק בברנבאו. יהיה קשה, זה מגרש לא קל לשחק בו". אנדרה שורלה אמר ש"מאז שניצחנו את ריאל 0:2 כל העיר מדברת רק על משחק הגומלין. לא יהיה קל, אבל ניתן 100 אחוז, לא נפסיק לרוץ, ניאבק על חיינו".

כזכור, אתמול כריסטיאנו רונאלדו האמין בסיכוייה של ריאל להשלים מהפך: "יום שלישי יהיה מושלם, יהיה ערב קסום. עם העזרה של הקהל, השחקנים ייתנו את המקסימום. קדימה מדריד! אני כבר מחכה לראות את הברנבאו מפוצץ, כולנו מלאי ביטחון. זה חייב להיות ערב מושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully