וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראקש: פדריקו דלבוניס זכה בטורניר עם 2:6, 4:6 מול בורנה צ'וריץ'

הארגנטינאי זכה בתואר השני בקריירה שלו עם ניצחון מרשים על החימר במרוקו ויעלה למקום ה-36 בעולם. נשים: סטיבנס זכתה בצ'רלסטון עם 6:7 (4), 2:6 נגד וסנינה. ציבולקובה זכתה בקאטוביץ

פדריקו דלבוניס. AP
דלבוניס עם תואר שני בקריירה/AP

פדריקו דלבוניס הארגנטינאי זכה היום (ראשון) בטורניר גרנד פרי חסאן השני במראקש מסבב ה-250 של ה-ATP. המדורג 47 בעולם עשה את זה עם 2:6, 4:6 מול בורנה צ'וריץ' הקרואטי, המדורג 48 בעולם, בגמר וייכנס ל-40 הראשונים בעולם בעקבות הזכייה בתואר השני בקריירה שלו. התואר הראשון של דלבו היה גם הוא על החימר בסאו פאולו 2014. דלבוניס הציל את כל ארבע נקודות השבירה שהיו נגדו ומנע מצ'וריץ' בן ה-19 להפוך לבן העשרה הראשון שזוכה בתואר ATP מאז 2008.

"אני מאושר מאוד לנצח שוב בסבב ה-ATP", אמר דלבוניס בסיום, "שיחקתי ברמה מצוינת היום וזה נהדר להניף כאן את הגביע. ניצלתי את ההזדמנויות שלי, אבל זה לא היה קל. בסופו של דבר, עשיתי את העבודה שלי והשגתי את הניצחון. בשביל זה אני עובד. כדי לנצח ברמה הזו, אתה צריך להיות מרוכז מאוד וחזק מנטאלית לאורך כל המשחק". הארגנטינאי לקח איתו הביתה 82,450 יורו ו-250 נקודות דירוג שיקפיצו אותו עד המקום ה-36 בעולם. צ'וריץ' ייקח איתו 43,430 יורו ו-150 נקודות דירוג.

אצל הנשים, סלואן סטיבנס האמריקאית הצליחה לזכות בטורניר החימר בצ'רלסטון מסבב הפרמייר של ה-WTA. סטיבנס, המדורגת 25 בעולם, ניצחה בגמר 6:7 (4), 2:6 את אלנה וסנינה הרוסייה (85 בעולם) אחרי שעה ועוד 43 דקות. לסטיבנס זהו תואר שלישי השנה אחרי שזכתה באוקלנד ואקפולקו. "אמרתי לעצמי שאני חייבת להילחם על כל נקודה ולהמשיך להתחרות, היא שחקנית נהדרת, אז ידעתי שאהיה חייבת לעבוד קשה כדי להישאר בכל נקודה", אמרה סטיבנס המאושרת בסיום.

בטורניר קאוטביץ מסבב האינטרנשיונל באולם בפולין הצליחה דומיניקה ציבולקובה לזכות בתואר. הסלובקית, המדורגת במקום ה-53 בעולם, עשתה את זה עם 4:6, 0:6 מול קמילה ג'ורג'י האיטלקייה (48) בגמר שארך שעה ועוד 14 דקות. עבור ג'ורג'י זה היה הגמר השלישי ברציפות בטורניר בפולין והיא עדיין לא זכתה בתואר שם.

סלואן סטיבנס טניסאית אמריקאית. AP
סלואן סטיבנס עם תואר שלישי השנה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully