וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תשחק ביורוקאפ בשלוש השנים הבאות

אלופת ישראל העדיפה את המפעל המשני של יול"ב על פני ליגת האלופות של פיב"א, בעקבות העובדה שארבע הראשונות תקבלנה כרטיס ליורוליג. פרנקו: "אם לא יגיע חיזוק זה לא בהכרח רע"

one

הפועל ירושלים החליטה הערב (ראשון) להמשיך ביורוקאפ, המפעל המשני של יול"ב, ולשחק שם בשלוש השנים הבאות. לאלופה הישראלית הייתה אפשרות לעבור לליגת האלופות של פיב"א, אך בעקבות העובדה שארבע הראשונות ביורוקאפ יעפילו בעונה שלאחר מכן ליורוליג, הנהלת ירושלים העדיפה את האופציה הזו על פני מעבר.

היורוקאפ יצומצם בעונה הבאה ל-24 קבוצות, אחרי שנים בהן השתתפו במפעל 32 או 48 קבוצות. ביורוליג תשחקנה 16 קבוצות בלבד בעונה הקרובה, כשבעונה שלאחריה תצטרפנה אליהן ארבע העולות לפיינל פור ביורוקאפ.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
ממשיכים ביורוקאפ. ליאור אליהו/ברני ארדוב

דני פרנקו סיכם את הניצחון על מכבי ראשון לציון: "הראינו הרבה חוסן נפשי ושקט על המגרש וידענו לבנות את ההפרש מחדש אחרי שהם חזרו, וזה דבר מאוד חשוב - לדעת לעבור את הסופה בלי ליפול לפח הזה. עשינו את זה יפה. אם לא יגיע חיזוק זה גם לא בהכרח רע. אם היה לי היום עוד זר, אני לא יודע איפה היינו נותן לו לשחק. יכול להיות שנביא מישהו, יכול להיות שלא. מה שלא יקרה, לא יהיה פשוט לשלב עוד שחקן כרגע. יש לנו עוד עבודה גם בלהכניס את הולמן לקצב. נדע השבוע מה יקרה".

מנגד, המאמן המפסיד שרון דרוקר סיכם: "הגנתית עשינו את העבודה שציפיתי שנעשה, חוץ מהגארבג' טיים, התקפית הרבה דברים לא התחברו לנו. בסך הכל אנחנו צריכים למצוא את עצמו מחדש אחרי תקופה ארוכה ולחפש את האנרגיה והזרימה שאפיינו אותנו. בזה נתרכז בקרוב. אני מרגיש קצת פחות אנרגיה וחיוניות, זה קצת חסר לנו. הליגה מטורפת ולא צפויה. הכל עדיין תלוי בנו, וזה מרגיע אותי. החבר'ה יגיעו ויעשו את העבודה. אנחנו מנסים לצרף עוד זר, הרבה פעמים היינו מאוד קרובים לסיים עסקאות, אבל עדיין לא הצלחנו לעשות את זה. נמשיך לנסות, כי המועד האחרון הוא בשבוע הבא. אנחנו צריכים עוד תוספת, עוד אנרגיה, עוד מישהו שייתן לנו רגליים טריות וראש טרי. אני מאמין שנמצא את השחקן המתאים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מונרו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully