וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הובסה ברומניה והודחה עוד לפני מוק' היורו

אחרי ההפסד המאכזב במשחק הראשון בארץ, הנבחרת הובסה 32:21 במשחק הגומלין ולא הצליחה להעפיל למוקדמות אליפות אירופה. רם טורקניץ בלט עם חמישה שערים

ניבו לוי נבחרת ישראל בכדוריד. עודד קרני, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
סיום מוקדם לקמפיין. ניבו לוי/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל בכדוריד הודחה הערב (ראשון) כבר בשלב הפלייאוף על העלייה למוקדמות אליפות אירופה, בעקבות תבוסה 32:21 ברומניה. כזכור, גם במשחק בישראל ניצחו הרומנים 27:30 כך שמדובר במפגש מאכזב מאוד מבחינת המאמן החדש פר קרלן ושחקניו.

המשחק נפתח לא רע מבחינת נבחרת ישראל, שהייתה בתמונה עד הדקה ה-22 (11:10), אבל משחק נהדר של השוער הרומני יונוץ ירמוש עשה את ההבדל והוביל את הרומנים לפתוח פער משמעותי של שבעה שערים במחצית (10:17). במחצית השנייה, חן פומרנץ ובהמשך רם טורקניץ צימקו מעט, אבל דקות הסיום היו שייכות לרומנים שהגדילו את היתרון שלהם למספרים כפולים והמשיכו לשלב הבא.

כבשו לישראל: רם טורקניץ 5, חן פומרנץ 4, עמית סטלמן וסשה צ'ודונובסקי 3 כל אחד, טל גרא 2, טל הרשקוביץ, ניבו לוי, עומר דבדה ועמית גל 1 כל אחד.

בשבועות הקרובים ייקבע הפורמט הסופי של מוקדמות יורו 2020, והשלב שבו נבחרת ישראל תחל בו את דרכה. בעוד ארבע שנים מצפה שינוי מהותי בפורמט, כאשר אליפות אירופה תתארח ב-3 מדינות (נורבגיה, שבדיה ואוסטריה), ובאליפות עצמה ישתתפו 24 נבחרות (המארחות זכו בכרטיס חופשי, בנוסף לזו שתזכה באליפות אירופה 2018). הדרך שלנו לעבר המשימה תחל ככל הנראה בסוף השנה, או במהלך קיץ 2017.

מוקדם יותר, נבחרת העתודה חתמה את טורניר מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 20 במקום השני, אחרי ניצחון שני בטורניר מול יוון, 24:26. הנבחרת אמנם החמיצה את העלייה לטורניר הגמר בדנמרק בגלל הפסד ביום הראשון לסרביה החזקה, אבל הותירה רושם טוב אחרי שאמש הביסה את גאורגיה המארחת 25:35. השוער רן גוטרמן נבחר שוב לשחקן המצטיין. הרבו לכבוש לישראל: חן ליבגוט ואיתמר אלמוסנינוס 5 שערים כל אחד, סרגיי נוסקוב 4, עדן ג'ינג'חשוילי 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully