וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ובורוסיה דורטמונד נפרדו ב-2:2

הצהובים-שחורים עלו לדרבי בהרכב חסר ואיבדו שתי נקודות שהגדילו את הפער מבאיירן לשבע נקודות. קגאווה וגינטר כבשו לדורטמונד, סאנה והונטלאר (פ') לשאלקה. 0:2 ללברקוזן על קלן

אוהדי שאלקה. Lars Baron, GettyImages
אוהדי שאלקה יהיו מרוצים מנקודה מול היריבה המושבעת/GettyImages, Lars Baron

המחזור ה-29 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקי דרבי מסקרנים. בראשון והגדול יותר סיימו שאלקה ובורוסיה דורטמונד ב-2:2. במשחק נוסף, באייר לברקוזן גברה 0:2 על קלן.

שינג'י קאגווה שחקן בורוסיה דורטמונד. Dennis Grombkowski, GettyImages
קגאווה חוגג שער ענק שלא הספיק/GettyImages, Dennis Grombkowski

שאלקה - בורוסיה דורטמונד 2:2

אחרי שבעה ניצחונות בשמונה משחקי הליגה האחרונים, נעצרו הצהובים-שחורים דווקא בדרבי הטעון מול שאלקה עם 2:2 במשחק שהיה חלש במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:0 ולהט במחצית השנייה עם ארבעה שערים. בורוסיה דורטמונד עלתה בהרכב חסר מאוד, ללא מרקו רויס, פייר אמריק אובמיאנג, אילקאי גונדואן, הנריך מחיטריאן, גונסאלו קסטרו ומרסל שמלצר, ככל הנראה בשל העובדה שיש לה ביום חמישי משחק חוץ מול ליברפול, וגם שילמה על זה. הפער בין הקבוצה של תומאס טוכל לבאיירן מינכן המוליכה צמח לשבע נקודות ונראה שהבווארים יכולים להתחיל לקרר את השמפניות, כשבקופה נותרו 15 נקודות בלבד.

הצהובים-שחורים עלו ליתרון בדקה ה-49 כשמהלך קבוצתי יפה נגמר עם מסירה של מוריץ לייטנר לשינג'י קגאווה והיפני הקפיץ עם הרבה רגש מ-16 מטר פנימה את ה-0:1. השוויון הגיע בדקה ה-52. פייר אמיל הויביירג מסר לג'וניור קייסארה, שבעט חזק, רומן בורקי הדף אבל רק עד לירוי סאנה, שמ-10 מטר בעט חזק פנימה את ה-1:1. דורטמונד לא ויתרה והצליחה להשיג את השני בדקה ה-56. הגבהה של הנריך מחיטריאן מצאה את מתיאס גינטר, שנגח בצורה מוצלחת פנימה את ה-1:2. בדקה ה-66 הצליחו הרויאל בלוז להשיג את השוויון בפעם השנייה. סוקרטיס ספק הכשיל מאחור את קלאס יאן הונטלאר ברחבה. ההולנדי בעט בעצמו את הפנדל בצורה מצוינת וקבע 2:2.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יוליאן בראנדט שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
בראנדט חוגג/GettyImages

קלן - לברקוזן 2:0

לברקוזן השיגה נקודות חשובות במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. אחרי הניצחון הענק על וולפסבורג, הקבוצה של רוג'ר שמידט סימנה וי על זו של פטר שטוגר, שעדיין לא נמלטה סופית מהאיזור המסוכן. יוליאן בראנדט כבש את השער הראשון במשחק מבישול נאה של קארים בלאראבי (39), שגם בישל את השני השער לצ'יצאריטו, שדחק מקרוב אחרי מהלך קבוצתי יפה (44). בתוספת הזמן וונדל ולאונרדו ביטנקורט התעמתו וראו אדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully