וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "אנחנו לקראת שבוע שיכריע את המשך העונה שלנו"

10.4.2016 / 18:14

הפועל תל אביב תנסה להמשיך את המומנטום מהניצחון על עירוני קרית גת כשתתארח באילת (19:45, ספורט 5) אצל מאמנה מפתיחת העונה עודד קטש. המארחת רוצה להשתוות למקום הרביעי

one

המחזור ה-27 בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח הפועל אילת את הפועל תל אביב (19:45, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: אייל פוהרילס, צחי הבדלי ואלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כשכל קבוצה מנצחת דווקא במשחק החוץ: האדומים הביסו במשחקו הראשון של שרון אברהמי על הקווים את אילת באילת 61:84, ועודד קטש, שפוטר מהאדומים בתחילת העונה, כמאמן הפועל אילת נקם עם ניצחון בדרייב אין בסיבוב השני 77:83. אילת ניצחה ב-13 מ-23 המפגשים בין הקבוצות כשהאדומים ניצחו רק פעמיים ב-11 מפגשים בעיר הדרומית.

הפועל אילת מגיעה להתמודדות אחרי ניצחון חוץ גדול על מכבי אשדוד שסיים בצורה טובה את הפרשה שהסעירה את הקבוצה במהלכה נעצרו שחקני הקבוצה לקווינטון רוס ודיאנדרה קיין בעקבות תגרה במועדון בעיר. הניצחון היה הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה של עודד קטש, שעלתה אל המקום השישי בטבלה, כשאם תמשיך במגמה ותנצח את הפועל תל אביב תשווה את מספר הנקודות שלה לזה של בני הרצליה ועירוני נהריה במקומות 4-6. באילת מציינים כי חלק מהשיפור בתקופה האחרונה נובע מהעלייה באינטנסיביות ההגנתית, ומאמינים כי ניתן לסיים את העונה בצורה טובה ולחזור לפיינל פור.

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
הפסטיבל נמשך. נייט רובינסון/מגד גוזני

הניצחון של הפועל תל אביב בשבוע שעבר על מכבי קרית גת העלה את האדומים לראשונה העונה למקום שממנו מגיעים בסיום העונה לרבע גמר הפלייאוף. בהפועל אמנם עדיין לא מרוצים מרמת המשחק של הקבוצה מאז הגעתו של נייט רובינסון, אך כל עוד ימשיכו לנצח, הם מוכנים להתפשר גם על הרמה. רובינסון עצמו מגיע אחרי שני משחקים פחות טובים, ובצוות המקצועי מאמינים כי זה חלק מההסתגלות שלו לסגנון המשחק בליגת העל. ג'ון וויליאמסון, שסובל מפציעה ממושכת בפיקת הברך, ימשיך להעדר גם השבוע, כשדמטריוס קונגר יקווה להמשיך את היכולת הטובה שלו מהשבוע שעבר.

"אנחנו לקראת שבוע שיכריע במידה רבה את המשך העונה שלנו", אמר שרון אברהמי לקראת המשחק, "אילת קבוצה טובה שנמצאת במומנטום והשחקנים מודעים לחשיבות המשחק"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully