וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שלושער ראשון לבן ארפה, מחאה סקסיסטית של אוהדי מארסיי

הקשר כיכב ב-0:3 של ניס על ראן, כולל דהירה על פני 60 מטרים. מארסיי סיימה ב-0:0 מול בורדו, האוהדים תלו שלט נגד הנשיאה: "תחזרי להיות עקרת בית". ליל הרשימה ב-1:4 על מונאקו

מורגן אמלפיטנו שחקן ליל. רויטרס
התקופה הנהדרת של ליל נמשכת. מורגן אמלפיטנו/רויטרס

הליגה הצרפתית כבר הכתירה את פריס סן ז'רמן כאלופה ונפרדה מהיורדת הראשונה טרואה, אבל יתר המאבקים נמשכים. ליל הלוהטת נכנסה היום (ראשון) חזק למאבק על אירופה בזכות 1:4 מרשים על מונאקו השלישית. ניס רביעית אחרי 0:3 על ראן עם שלושער של חאתם בן ארפה המלהיב. אוהדי מארסיי הביעו מחאה ב-0:0 נגד בורדו שהשלים עבורם שבעה חודשים ללא ניצחון ביתי.

ליל - מונאקו 1:4

הפסד שני ברציפות למונאקו, שאיבדה את המקום השני וצריכה לחשוש גם מהרודפות אחריה. ליל הלוהטת רשמה ניצחון חמישי ברציפות בזכות שערים של מורגן אמלפיטנו שהשתחרר נהדר ברחבה (37), אדר (67), מוניר אובאדי שכבש נגד האקסית אחרי מבצע גדול של סופיאן בופאל (77) וג'יבריל סידיבה (88). פארס בהלולי המחליף צימק לאורחים, שאיבדו באדום את אלדרסון (64). גם רנאטו סיבלי, הבלם הארגנטינאי של ליל, הורחק (55).

חאתם בן ארפה שחקן ניס חוגג. רויטרס
העונה הטובה בקריירה. חאתם בן ארפה/רויטרס

ניס - ראן 0:3

חאתם בן ארפה המשיך את העונה הנפלאה שלו וחגג שלושער ראשון בקריירה כדי להקפיץ את ניס למקום הרביעי, מרחק שתי נקודות בלבד מהכרטיסים לליגת האלופות. הכוכב בן ה-29, שנאבק על מקומו בסגל נבחרת צרפת לקראת היורו, פתח את החגיגה בפנדל בדקה ה-33, קיבל מסירה טובה מהצעיר ונסן קוזיילו כדי לכבוש את השני בדקה ה-41 וחתם במבצע אישי נפלא בדקה ה-56, בו רץ לבד מחצי המגרש של ניס וסיים עם שמאלית מ-17 מטרים לרשת של בנואה קוסטיל. בן ארפה הגיע ל-16 שערים והשתווה לאלכסנדר לקאזט כסגן של זלאטן איברהימוביץ' (30) בטבלת מלך השערים. ראן ירדה למקום החמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סטיבן פלטשר שחקן מארסיי מאוכזב. רויטרס
כלום לא הולך. סטיבן פלטשר/רויטרס

מארסיי - בורדו 0:0

משחק ליגה תשיעי ללא ניצחון למארסיי המאכזבת, שלא השיגה שלוש נקודות בסטאד ולודרום מאז 13 בספטמבר. המוקד היה ביציעים, שם האוהדים הממורמרים תלו שלטים סקסיסטיים בגנות הנשיאה מרגריטה לואי-דרייפוס ("תחזרי לתפקיד המקורי שלך: עקרת בית") ומחו גם נגד השחקנים ("תחסכו לנו לפחות את ההשפלה שבירידת ליגה") עם נשיאת שלטים של 11 עזים ביציע לצלילי המנגינה של בני היל. על הדשא, מארסיי שוב לא השכילה לכבוש. סטיבן פלטשר הסקוטי פתח בחוד במקום מישי בטשואיי, אבל לא סיפק את הסחורה, כשהשוער הצעיר ז'רום פריור הציל נקודה לבורדו עם עצירות מול בונה סאר ופלוריאן תובאן.

המחאה של אוהדי מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully