וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "לא אצטרף למשחקים של ברק בכר, זה רק יסיח את דעתי"

10.4.2016 / 16:20

מאמן מכבי תל אביב הגיב במסע"ת לקראת בית"ר (ב', 20:55, ער' 1) לעקיצה של מאמן באר שבע והדגיש: "יהיה פנטסטי אם נהיה במקום הראשון אחרי בית"ר, אבל הכי חשוב שנהיה שם בסיום העונה". ברק יצחקי: "צריכים להתחשב בשחקני הנבחרת בקיץ"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב קיימה את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, בה דיבר פטר בוס לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים מחר (שני, 20:55, ערוץ 1). האלופה התעודדה מהתיקו הביתי הרביעי ברציפות של הפועל באר שבע, שסיימה אמש ב-1:1 עם מכבי חיפה, והיא יודעת שניצחון על הירושלמים יעלה אותה למקום הראשון בטבלה. בדבריו התייחס המאמן ההולנדי למאבק האליפות המתחמם ולמלחמה הפסיכולוגית שלו מול אנשי באר שבע. ברק יצחקי דיבר על מצבו האישי בקבוצה.

עומרי בן הרוש מרים את שלומי אזולאי/קובי אליהו

על בית"ר ירושלים: "מחר זה המשחק החשוב, אנחנו מתמקדים קודם כל בו ואז נראה. אני מודע לתוצאות הקודמות מול בית"ר, צפיתי במשחקים, אבל מחר יהיה סיפור שונה לגמרי. אני לא מאמין במזל רע, אתה אחראי לגורלך. אני יודע שאין ביטוח לקראת המשחק הזה. העובדה שלא ניצחנו את בית"ר העונה רק מגדילה את האתגר. אני תמיד רוצה ללמוד מהטעויות, כשהגעתי צפיתי בהרבה משחקים קודמים כדי ללמוד ולהבין. אם לא נשפר את הדברים, לא נוכל להיות אלופים. כולם צריכים לתקוף ולהגן יחד. ניסיתי להתמקד באיך אנחנו עושים לחץ, איך אנחנו תוקפים במתפרצות ובהתקפה מסודרת".

על העקיצה מצד ברק בכר: "אני לא אצטרף למשחקים האלה, זה רק יסיח את דעתי. זה לא יתרום לי דבר אם אדבר על מאמנים אחרים ועל קבוצות אחרות. אם הוא מדבר עליי, זה עניין שלו. אני מתרכז במכבי תל אביב. יהיה פנטסטי אם נהיה מחר במקום הראשון, אבל הכי חשוב להיות שם בסוף העונה. אנחנו נהיה צמודים לבאר שבע כל הדרך".

על המשחק הקודם: "אחרי המחצית הראשונה מול רעננה לא שיחקנו טוב ולא יכולתי להאשים את השחקנים. אחרי ההפסקה שינינו משהו בסגנון, בלי להחליף שחקנים, והשתלטנו על מרכז השדה. זה הוביל לשינוי. אני לא אוהב לדבר על 4-3-3 או 4-4-2. הכול תלוי באיך אתה מבקש מהשחקנים לשחק ואיך הם מבצעים את זה. זו הייתה הבעיה נגד רעננה. אני חושב שאנחנו רק משתפרים בחודש וחצי האחרונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מודע לתוצאות הקודמות מול בית"ר. פטר בוס/קובי אליהו

ברק יצחקי הוסיף: "זה נכון שלא יצא לנו לנצח העונה את בית"ר ירושלים, אבל מבחינתנו נבוא מוכנים ונעשה הכול כדי לקחת את ההזדמנות ולחזור למקום הראשון. ננסה להמשיך לשמור על יציבות וכמו שהמאמן אמר, מה שחשוב זה לסיים את העונה ראשונים".

על הסיטואציה האישית: "אף שחקן לא אוהב לשבת על הספסל, וגם אני לא. מה שקורה כרגע זה שאנחנו משחקים טוב, שחקנים בתפקידים שלי מציגים יכולת גבוהה ואני מחכה להזדמנות שלי. אני בטוח שאני יכול לעזור בשלבים האלה של סוף העונה. היו לי הרבה עליות וירידות במכבי תל אביב, גם בגלל הפציעות שעברתי, אבל אני עדיין בטוח שאני יכול לעזור. המועדון הזה נתן לי כל כך הרבה שאני נחוש לעזור בכל דקה שאוכל".

על עומר אצילי: "הוא שחקן מצוין ובית"ר קבוצה טובה, אבל אנחנו לא צריכים להתרכז בשחקנים אחרים אלא בעצמנו. אם נבוא מרוכזים וביכולת של התקופה האחרונה, אין ספק שננצח את המשחק. אני בטוח בחברים שלי ובטוח שנחזור למקום הראשון".

על מחנה האימונים שמתוכנן לנבחרת ישראל ומתנגש עם מועד החתונה שלו: "צריכים להתחשב בשחקנים, בלי קשר לחתונה שלי. אלו שחקנים שלא תהיה להם פגרה כל כך ארוכה אם ייצאו לנבחרת. נכון שהנבחרת זה הדבר הכי חשוב, אני יודע את זה גם מהשחקנים, אבל הבריאות שלהם גם חשובה וצריך להתחשב בזה".

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מבקש להתחשב גם בשחקנים. ברק יצחקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully