וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום העצוב של אסטון וילה ואוהדיה: "האווירה באצטדיון הייתה רעילה"

אסטון וילה השלימה עם ירידת ליגה לראשונה זה 29 שנים: הקהל מחה, נכנס באיחור, הניף שלטים ומטפחות לבנות, והמאמן הודה: "לא קל לשחק באווירה הזאת, אבל אי אפשר לבקר אותם"

one

בתקציר: ההפסד הכואב של אסטון וילה

אסטון וילה אומנם לא ירדה רשמית לליגה השנייה, אבל מבחינה מעשית הקבוצה ויתרה מזמן. אמש (שבת) הפסידה וילה 2:1 לבורנמות', והיא במקום האחרון בפרמיירליג במרחק 15 נקודות מנוריץ' שמעל לקו האדום, כשנותרו חמישה משחקים לסיום העונה ו-15 נקודות בקופה.

וילה צריכה לנצח את חמשת המשחקים האחרונים שנותרו לה, אבל היא תוכל לרדת רשמית עוד לפני המשחק שלה מול מנצ'סטר יונייטד ב-16 באפריל (באצטדיון בו לא ניצחה תשע שנים), כאשר נוריץ' שבמקום ה-17 תשחק מול סנדרלנד, ואם תוציא שם נקודה, וילה תבטיח רשמית את ירידתה הראשונה אחרי 29 שנה בליגה הבכירה עוד לפני שתעלה על הדשא באולד טראפורד.

אוהדי אסטון וילה. רויטרס
אוהדי אסטון וילה/רויטרס
אשלי ווסטווד (משמאל), קירן קלארק, שחקני אסטון וילה. רויטרס
אשלי ווסטווד (משמאל), קירן קלארק, שחקני אסטון וילה/רויטרס

גם אתמול נמשכה המחאה של אוהדי הקבוצה, שכבר תקופה ארוכה מביעים את זעמם על השחקנים וההנהלה בעקבות הרפיון. אלפי מושבים באצטדיון נותרו ריקים בפתיחה, כשרבים מהאוהדים נכנסו רק בדקה השביעית כמחאה - שבע כמספר האליפויות של המועדון. לקראת הסוף רבים הניפו ממחטות לבנות כסימן כניעה. השלטים ביציעים קראו "אין מאבק, אין גאווה, אין מאמץ, אין תקווה", ו"היסטוריה גאה, אין עתיד".

אריק בלק, המאמן המחליף של וילה, אמר ש"העובדה שלא ירדנו רשמית היא נחמה קטנה מאוד עבורנו. ספגנו שערים אומללים, אבל נהיה חייבים להישאר מקצוענים עד הסוף. כשסופגים שערים כאלה, קשה לכבוש בצד השני. לא קל לשחק באווירה הזאת, אבל האוהדים שלנו ראו בבית שניים או שלושה ניצחונות, כך שאי אפשר לבקר אותם".

מנג'ר בורנמות' אדי האו תיאר את האווירה באצטדיון וילה פארק כ"רעילה". "היה קשה לשחק במשחק הזה, כי האווירה הייתה רעילה. הפכנו אותו לכזה בזכות הצורה שבה פתחנו. אי אפשר להאשים את האוהדים על התגובה שלהם, אני בטוח שימים יפים יותר עוד לפניהם".

אוהדי אסטון וילה. רויטרס
אוהדי אסטון וילה/רויטרס
אוהדי אסטון וילה. רויטרס
אוהדי אסטון וילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully