וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הסיינטס לשעבר, וויל סמית', נרצח ביריות

האנד ההגנתי שזכה עם הקדושים באליפות היסטורית ב-2009 מת בגיל 34 לאחר שנורה במהלך עימות בינו לבין נהג שהתנגש בו. פייר תומאס היה לצד סמית' בשעת הרצח

וויל סמית' שחקן ניו אורלינס סיינטס ב-2013. AP
עימות קטלני. סמית'/AP

וויל סמית', האנד ההגנתי ששיחק לכל אורך הקריירה שלו ב-NFL במדי ניו אורלינס סיינטס, נרצח הלילה (בין שבת לראשון) ביריות לאחר עימות בינו לבין נהג אחר, שהתנגש בו במהלך נסיעה. סמית' היה בן 34 במותו.

האירוע החל כאשר הרוצח התנגש עם ההאמר שלו בחלק האחורי של מכונית המרצדס, בה נסעו סמית' ואשתו. ההתנגשות הזו גרמה למרצדס לפגוע בעצמה במכונית אחרת, בה נהג שחקן עבר אחר של הסיינטס, פייר תומאס, אשר עשה את דרכו לצד סמית' ואשתו לבילוי.

לאחר הפגיעה הכפולה, סמית' ונהג ההאמר החלו להתעמת מילולית. בשלב מסוים, כך על פי החשד של משטרת ניו אורלינס, הוציא נהג ההאמר בן ה-30 אקדח וירה לתוך הרכב של סמית', שמותו נקבע במקום. אשתו, שישבה לצדו, ספגה שני כדורים ברגלה והובהלה לבית החולים בעוד הנהג היורה נעצר ונשקו נמצא בזירה.

סמית', יליד ניו אורלינס, נבחר על ידי הסיינטס במקום ה-18 בסיבוב הראשון של דראפט 2004. הוא היה חלק מהאליפות ההיסטורית של הקדושים ב-2009 ורשם בסך הכול 139 הופעות בתשע עונות, כולל בחירה אחת לפרובול ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully