וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתי כהן פרגן לטאקר: "הוא החזיר אותנו מהקבר, כל הכבוד לו"

10.4.2016 / 0:21

מכבי קרית גת ניצחה 81:86 חשוב את הפועל חולון, בעיקר בעזרת 33 נקודות ו-9 ריבאונדים של הכוכב שלה. עימות בסיום בין מרקו קילינגסוורת' לאוהדי חולון, גוני יזרעאלי נטש ברבע השלישי בגלל פציעה

one

מכבי קרית גת המשיכה הערב (שבת) בקרבות ההישרדות שלה בליגה הבכירה כאשר ניצחה 81:86 בביתה את הפועל חולון. אלאנדו טאקר כיכב עם 33 נקודות ו-9 ריבאונדים.

בסיום קיללו אוהדי חולון את מרקו קילינגסוורת', כשלטענתם השחקן התגרה בהם. הדברים צפויים להופיע בדו"ח המשקיף. גוני יזרעאלי, שנפצע באימון המסכם בכתף, שיחק אך במהלך הרבע השלישי התלונן על כאבים ויצא.

מאמן קרית גת, נתי כהן, אמר: "בלי קשר למה שנס ציונה עושה, כל ניצחון חשוב. אנחנו קודם כל צריכים לעשות את העבודה שלנו. אם נסתכל כל הזמן על האחרים, לא נצא מזה. עשינו ניצחון חשוב מאוד למרות שפתחנו רע. ידענו למצוא דרך לחזור ולנצח והפנים קדימה". על טאקר: "הוא עושה את העבודה כבר תקופה ארוכה. ניצחנו והפסדנו כקבוצה, יש לנו עוד כלים ואני רוצה להאמין שבמשחק הבא יעזור לו. הוא הוציא אותנו מהקבר היום. כל הכבוד לו".

המאמן המפסיד דן שמיר סיכם: "היה משחק קשה מאוד, הם השיגו אותנו וזה לא זמן בשבילנו לנתח יריבות. הפסדנו בקרב. כולם צריכים להיות במנטליות הנכונה ולא להיכנס לפאניקה, אלא לעשות מה שצריך נגד אילת בחמישי. ידעתי את המצב שלנו, אבל שום דבר לא נגמר. אני מצפה מכולם להמשיך לעבוד קשה".

נתי כהן מאמן מכבי קרית גת. לירון מולדובן
ניצחון חשוב. כהן/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully