וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ארסנל מחו נגד ונגר, שאמר: "לא יודע אם איבדנו סיכוי לאליפות"

התותחנים סיימו ב-3:3 מול ווסטהאם ואיבדו סיכוי ריאלי לאליפות כשהתרחקו 10 נקודות מלסטר סיטי. אוהדי האדומים הניפו שלטים נגד המנג'ר, שאמר: "עשינו את הסיכוי שלנו לאליפות קטן יותר"

אוהדי ארסנל עם שלטים נגד ארסן ונגר וסטן קרונקי. רויטרס
השלטים נגד ונגר וקרונקי/רויטרס

ארסנל איבדה היום (שבת) ככל הנראה כל סיכוי לזכות באליפות. התותחנים סיימו ב-3:3 בחוץ מול ווסטהאם ומפגרים אחרי לסטר סיטי ב-10 נקודות כשנשארו לה 18 נקודות בקופה בלבד. כמו במשחקים האחרונים, גם הפעם הונפו ביציעי ארסנל שלטים נגד המנג'ר ארסן ונגר והבעלים סטן קרונקי. בנוסף לשלטים הללו, אוהדי ארסנל העבירו ביקורת קשה על העובדה שוונגר העדיף בהרכב את דויד אוספינה למרות שפטר צ'ך חזר. אנדי קארול כבש שלושער לזכות הפטישים.

ונגר אמר לאחר המשחק: "הראינו קור רוח ומנטאליות חזקה כשחזרנו ל-3:3 אחרי שפיגרנו כבר 3:2. ב-20 הדקות האחרונות זה יכול היה ללכת לשני הכיוונים. אני מאוכזב שלא הצלחנו למצוא תשובה לאנדי קארול. אני לא נמצא כאן כדי להאשים את השחקנים אחרי המשחק. אני מאוכזב שקיבלנו שלושה שערים, במיוחד אחרי ה-1:2, זה מאכזב. האם יש לנו עדיין סיכוי לזכות באליפות? אני לא יודע, עשינו את זה קשה יותר היום".

מנג'ר ווסטהאם סלאבן ביליץ' אמר: "לאנדי קארול יש הכול, זה בלתי אפשרי לעצור אותו. העבודה שלו, תראו כמה פעמים הוא מצליח לזכות בכדורים. הוא הצליח לשמור על הכדור, הוא נגח, אולי הנוגח הטוב בעולם. הוא רק צריך להיזהר לא להיפצע. הוא מקצוען, אבל הוא עדיין צריך להקדיש את הכול לקריירה שלו ולכדורגל".

אוהדי ארסנל עם שלט "זמן לשינוי, מועדון כדורגל ארסנל, לא מועדון כדורגל ארסן". GettyImages
אוהדי ארסנל עם שלט מחאה נגד ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully