וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רפאלוב מתקרב לאליפות, נאתכו חזר לשחק, דאבור בישל

קשר ברוז' שיחק 80 דקות ב-0:2 על גנט, בשורותיה סייף השלים 90 דקות וגרשון לא שותף. נאתכו פתח אחרי ארבעה חודשים, צסק"א מחצה 1:7 את מורדוביה. בישול 13 העונה לדאבור בשוויץ

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה לפני דליבור סטבנוביץ' שחקן מורדוביה שרנסק. Epsilon, GettyImages
חזר לפעילות. ביברס נאתכו/GettyImages, Epsilon

קרב הצמרת בין קלאב ברוז' לאנדרלכט, שהוא גם הדרבי הישראלי בבלגיה, סיפק הערב (שבת) דרמה גדולה, בסיומה ליאור רפאלוב וחבריו עשו עוד צעד לעבר האליפות עם 0:2 ביתי ויקר מפז. רפאלוב (80 דקות) פתח בהרכב המוליכה ומנגד קני סייף (90) היה בהרכב ורמי גרשון על הספסל של האלופה, שהחזיקה מעמד עד לדקה ה-80, אז הבלם סטפן מיטרוביץ' כבש שער עצמי. גנט קיבלה הזדמנות להשוות בדקה ה-86, אבל לודוביק בוטל הדף את הפנדל של סוון קומס והקולומביאני חוסה איסקיירדו חתם בתוספת הזמן. ברוז' עם שבע נקודות יתרון בפסגה על פני אנדרלכט (משחק חסר) וגנט.

ביברס נאתכו חזר להרכב צסק"א מוסקבה, לראשונה זה ארבעה חודשים, והשלים 90 דקות בניצחון המוחץ 1:7 על נועלת הטבלה מורדוביה שרנסק. נאתכו, שנותר על הספסל בששת המשחקים שקיימה צסק"א מאז הפגרה, פתח בקישור האחורי ולא היה מעורב בשערים. צסק"א במקום הראשון עם 46 נקודות, אחת יותר מרוסטוב השנייה ושלוש מעל זניט סנט פטרסבורג השלישית.

* מונס דאבור שיחק 90 דקות ובישל את השער של גראסהופרס ב-1:1 שלה נגד לוצרן. זה היה הבישול ה-13 שלו העונה בליגה. אחרי 27 מחזורים בליגה השוויצרית, דאבור וקבוצתו מדורגים במקום השלישי שמוביל לליגה האירופית.

* ניר ביטון השלים 90 דקות בניצחונה של סלטיק 1:2 בחוץ על מאת'רוול בזכות צמד של לי גריפית'ס. האלופה סיימה את העונה הסדירה בסקוטלנד עם 76 נקודות, שמונה יותר מאברדין השנייה, כשעכשיו הקבוצות תעבורנה לחמישה משחקי הפלייאוף.

* רועי קהת שיחק 77 דקות בהרכב אוסטריה וינה, שהפסידה בבית 2:0 לגרודיג וניצבת במקום השלישי באוסטריה.

* סינטאיהו סלליך נותר על הספסל ומרואן קבהא לא נכלל בסגל של מאריבור, שניצחה 1:2 בבית את דומז'אלה בליגה הסלובנית.

* ויטסה איבדה שתי נקודות יקרות בקרב על אירופה כאשר סיימה רק ב-2:2 ביתי מול דן האג, אחרי שהשוותה בתוספת הזמן. שרן ייני השלים 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully