וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הברזילאית: "ברצלונה דרשה שניימאר לא ישחק בקופה"

ראשיתו של סקנדל? בברזיל טוענים שהקטאלנים מנסים לשכנע את כוכבם לשחק רק באולימפיאדה. בארסה גם שלחה מכתב דרישה בחתימת ברתומאו. ניימאר כבר הודיע בעבר שישחק בשני הטורנירים

one

בווידאו: 1:2 לריאל מדריד על ברצלונה

האם אנחנו עומדים בפני אחת השערוריות הגדולות של השנים האחרונות בכדורגל העולמי? בהתאחדות הברזילאית טוענים שברצלונה מנסה מנסה למנוע מהכוכב הגדול שלה ושל הסלסאו, ניימאר, לא לשחק בקופה אמריקה בקיץ הקרוב.

בהתאחדות הברזילאית טוענים שהקטאלנים שלחו מכתב דרישה, חתום על ידי נשיא המועדון, ג'וזפ מריה ברתומאו, בו הם דורשים שניימאר לא ישחק בקופה סנטאריו בקיץ הקרוב, אלא רק באולימפיאדת 2016, שתיערך בברזיל. הבקשה כמובן, אינה חוקית, שכן השחקנים חייבים לשחק בכל טורניר של פיפ"א. בברזיל, כצפוי, לא אהבו את הדרישה של המועדון.

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. AP
סקנדל? ניימאר/AP

בברזיל הוציאו אפילו הודעה רשמית: "המועדון הסכים לשחרר את ניימאר רק לתחרות אחת, אבל בברזיל יעשו את כל המאמצים כדי שניימאר ישחק בקופה ובאולימפיאדה. ניימאר כבר הודיע בעבר שהוא רוצה לשחק בשני הטורנירים".

הקופה אמריקה ייערך בין ה-3 ל-26 ביוני בארה"ב. הטורניר האולימפי ייערך בין ה-3 ל-20 באוגוסט. לברצלונה כמובן, אין קייס, ופיפ"א אפילו עשויה להעניש אותה על הדרישה החריגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully