וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה לואיס: "מוריניו איבד שליטה בצ'לסי כי דרש יותר מדי מהשחקנים"

מגן אתלטיקו מדריד, ששיחק אצל המיוחד בעונה שעברה בצ'לסי, התייחס לכישלון של הפורטוגלי: "זה לא היה יכול להחזיק מעמד. למרות הכל, הוא מאמן טוב שרוצה להוציא את המירב מהשחקנים שלו"

one

בווידאו: אתלטיקו מדריד מביסה 1:5 את בטיס

נכון לימים אלו, ז'וזה מוריניו עדיין יושב בבית, ללא קבוצה. אחד המאמנים הטובים והמעוטרים בעולם טרם לקח על עצמו משימה מאז פוטר מצ'לסי בדצמבר האחרון ולמרות הדיווחים עלהצטרפות למנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה, נראה שהוא עדיין מצליח להישאר בכותרות. הפעם, בזכות שחקן שלו לשעבר, פיליפה לואיס.

לואיס, ששיחק אצל מוריניו בשנה שעברה בצ'לסי, לפני ששב לאתלטיקו מדריד השנה, ניסה לנתח מדוע מוריניו עזב את הבלוז ולמה הכישלון שלו בעונה הנוכחית היה כל כל גדול.

פליפה לואיס מגן אתלטיקו מדריד. AP
"מוריניו היה טוב אלי". לואיס/AP

לואיס אמר: "לדבר על מוריניו זה תמיד דבר מעורר מחלוקת. תמיד היו דיבורים סביבו. העניין הוא שהוא מבקש מהשחקנים שלו הרבה יותר מדי וזה לא משהו שיכול להחזיק הרבה זמן. הוא איבד שליטה על חדר ההלבשה בגלל זה. זה משהו שעובד רק לאורך תקופה מסוימת".

לואיס הוסיף: "הוא רוצה להוציא את המקסימום מכל שחקן ושחקן. במקרה שלי, למרות שלא שיחקתי הרבה, הסתדרנו טוב מאוד וגם כשרציתי לחזור לאתלטיקו הוא לא הערים קשיים. הוא מאמן טוב מאוד וחבל שלא היה אפשר לשכנע את צ'לסי שהוא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully