וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האתלטיות והתנועה של בנדר הופכות אותו לנכס מבוקש בדראפט"

ב-USA TODAY החמיאו מאוד לפורוורד מכבי תל אביב, שעל פי הדיווחים, מעוניין להגיע ל-NBA כבר בעונה הבאה: "הוא יכול לשמור על גבוהים ונמוכים. הוא יודע לכדרר ועושה דברים חריגים לשחקן בגובהו"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את מכבי חיפה

עונת ה-NBA אמנם עוד לא קרובה לסיומה, אך ברחבי הליגה מתעסקים כבר תקופה ארוכה בדראפט הקרוב. אחד הפרוספקטים המעניינים ביותר הוא כמובן שחקן מכבי תל אביב, דראגן בנדר, שצפוי להיבחר בעשירייה הראשונה ואולי אף להגיע לליגה הטובה בעולם כבר בקיץ הקרוב.

ב-USA TODAY, אחד מגופי התקשורת הגדולים בארה"ב כתבו הלילה (בין שישי לשבת) בהרחבה על הקרואטי של מכבי תל אביב, ביצעו סקירה מקצועית מלאה וטענו שאם אכן ייבחר כל כך גבוה, יבחר לעזוב את הצהובים כבר בקיץ, למרות שהוא מחזיק בחוזה עד 2021.

הכתבה של דרק בודנר החלה בכך שעל פי רוב ה-MOCK DRAFTS, לפחות שבעה שחקנים בינלאומיים צפויים להיבחר בסיבוב הראשון, כשהבולט מביניהם הוא כמובן בנדר. במקרה הקיצוני, לא פחות מתשעה מה-30 יגיעו מחוץ לארה"ב, וזה לא כולל שחקנים בינלאומיים ששיחקו השנה בקולג', כמו דונאטס סאבוניס.

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. קובי אליהו
"דברים חריגים לשחקן בגובהו". בנדר/קובי אליהו

הסקירה המלאה על בנדר כוללת ניתוח מקצועי: "הסקאוטים אוהבים את האתלטיות והתנועתיות שלו. זה משהו שקשה לעשות למישהו בגובה הזה. הוא שומר באופן קבוע על מובילי כדור והוא יכול לשמור גם על גבוהים, מה שהופך אותו לנכס בהגנה בפיק אנד רול. הוא עושה את המשימות הללו בהצלחה, הוא מהיר ברגליים, הוא יציב ויודע לכדרר היטב"

"למרות שהוא לא משחק הרבה, הוא השתפר מאוד בקליעה, ויש לו פוטנציאל גבוה מאוד להפוך לקלעי טוב. הוא יהיה נשק אמין מאוד גם מהשלוש. קבוצות פחות אוהבות לשחק עם שני גבוהים כי צריך ריווח, בנדר נכנס בדיוק לנישה הזו. הוא יכול לגרום בעיות מאצ' אפ להרבה מאוד קבוצות".

בכתבה סייגו: "הוא עדיין לא התפתח לחלוטין לתוך המסגרת הגופנית שלו. חסר לו עוד משחק פוסט וכרגע, הוא הראה שקשה לו אפילו בליגה הישראלית. אם הוא יוכל למלא את המסגרת הזו, הוא יהיה שילוב אדיר של אתלטיות ויכולת מבחוץ ומבפנים. הוא ייבחר בטופ של הדראפט הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully