וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי פתחה במו"מ על רכישתו של ראג'ה נאינגולן

בגרדיאן מפרסמים כי המנהל הספורטיבי של רומא ביקר השבוע בלונדון כדי לפתוח במו"מ על העברתו של הבלגי בן ה-27. הג'אלורוסי רוצים 35 מיליון ליש"ט, קונטה מעריך מאוד את הקשר

שחקן רומא, ראג'ה נאינגולן. Alex Livesey, GettyImages
קונטה מעריך אותו מאוד. נאינגולן/GettyImages, Alex Livesey

האם אנטוניו קונטה מתחיל לבצע רכש לקראת העונה הבאה? בגרדיאן מדווחים הערב (שישי) כי צ'לסי נכנסה למו"מ עם רומא לגבי רכישתו של ראג'ה נאינגולן הבלגי תמורת 35 מיליון ליש"ט. המנהל הספורטיבי של הג'אלורוסי, וולטר סבאטיני, היה השבוע בלונדון וקיים שיחות עם צ'לסי בנוגע להעברתו של נאינגולן בקיץ הקרוב.

לפי הדיווח, קונטה, שיחליף בתפקיד בסטמפורד ברידג' את חוס הידינק אחרי היורו הקרוב בו יאמן את נבחרת איטליה, מעריך מאוד את נאינגולן ומקווה להפוך אותו להחתמה הראשונה שלו במועדון החדש שלו. רומא מעוניינת לקבל 35 מיליון ליש"ט תמורת הבלגי בן ה-27, בעוד צ'לסי מנסה להוריד במחיר ולשלם סביב 25 מיליון ליש"ט. נאינגולן הצטרף לרומא ב-2014 מקליארי והפך לדמות מפתח ברומא העונה, גם אצל רודי גרסיה וגם לאחר מכן אצל לוצ'יאנו ספאלטי. שחקן נוסף של רומא שקונטה ככל הנראה מעוניין בו הבלם קוסטאס מאנולוס היווני, שכבר היה קרוב לצ'לסי ב-2015, אבל אז האיטלקים ביטלו את העסקה כיוון שלא מצאו לו מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully