וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה ב': מ.ס. רובי שפירא חיפה עלתה לליגה א' אחרי 0:1 מול דלית אל כרמל

שער של מראדונה (16) סידר לקבוצה של חנא פרהוד ניצחון, הבטחת המקום הראשון בליגה ב' צפון ב' וכרטיס לליגה השלישית. ליגה א': אמיר קעאדן מבקה אל גרביה תקף את מאמן דליה יוקנעם אלי מזרחי והמשחק פוצץ

אוהדי מ.ס רובי שפירא. אדריאן הרבשטיין
אוהדי מ.ס. רובי שפירא חיפה יכולים לחגוג השבוע ובגדול/אדריאן הרבשטיין

מ.ס. רובי שפירא חיפה הבטיחה היום (שישי) את המקום הראשון בליגה ב' צפון ב' והעלייה לליגה א'. האדומים, קבוצת האוהדים שהתפלגה מהפועל חיפה, ניצחו בחוץ 0:1 את הפועל דלית אל כרמל בזכות שער של דייגו מראדונה בדקה ה-16 והגדילו את הפער שלהם מהפועל אום אל פאחם שהפסידה לעשר נקודות, כשלאחרונה נותרו שלושה משחקים. אום אל פאחם הפסידה 1:0 בבית למ.ס. פרדס חנה כרכור כשברק קודיש כובש את השער היחיד בדקה ה-14 וטהא זבידאת מורחק אצל המארחת בדקה ה-66.

מבחינת מ.ס. רובי שפירא חיפה מדובר בעליית ליגה שנייה בשנתיים בהן המועדון קיים ובשנה הבאה הקבוצה תשחק בליגה א', אולי במרחק של ליגה אחת בלבד מהפועל חיפה המקורית, שנמצאת במצב קשה בליגת העל ובמרחק ארבע נקודות מתחת לקו האדום. כזכור, האדומים היו יכולים להבטיח את העלייה לליגה א' כבר במחזור שעבר ואפילו הביאו קרוב ל-3,000 אוהדים למשחק הבית מול אום אל פאחם, אבל הפסידו להם 1:0 והחגיגה נדחתה להיום.

שוער סקציה נס ציונה עמית שמש. ניב אהרונסון
ניצחון נאה. עמית שמש/ניב אהרונסון

עוד לפני המשחק המרכזי של מכבי שעריים מול הפועל מרמורק מחר, המחזור ה-27 בליגה א' יצא לדרך היום (שישי). סקציה נס ציונה צימקה זמנית את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד אחרי 2:4 מרשים על מ.ס. כפר קאסם הודות לשערים של ניר שרון (24, 87), אופק בן טולילה (50) ועומר חזום (78). רוביל סרסור כבש צמד למפסידה (5, 63).

מכבי קביליו יפו גברה על הפועל אזור 0:2 משערים של יחיאל צגאי (39) ונתנאל ארז'ואן (55).

משחקים נוספים:

הפועל כפר שלם - בני אילת 1:2
הפועל הוד השרון - הפועל בקעת הירדן 2:1
מ.ס. שיכון המזרח- בית"ר כפר סבא 4:0
הכח עמידר רמת גן - מכבי עמישב פתח תקוה 2:1
הפועל מחנה יהודה - הפועל מורשה רמת השרון 1:1

בצפון לא התקשתה המוליכה עירוני נשר והביסה את מ.ס. כרמיאל צפת 1:4 משערים של דניאל ברק (61), מאור סימו (62), שלומי בן עשור (69) ודניאל ברק (88). דוד אמזלג הבקיע ראשון (11) אך זה לא הספיק.

סגנית המוליכה עירוני טבריה אכזבה וסיימה ב-0:0 ביתי עם הפועל מגדל העמק. הפועל חדרה ניצלה זאת כדי לעלות למקום השני אחרי 1:2 על כפר כנא משער ניצחון של יונתן שגיב (92). ענאן נאסראלדין כבש ראשון (20), סהר אזולאי השווה (53).

מכבי דלית אל כרמל - הפועל בקה אל גרביה 1:1 (הופסק בדקה ה-80)

במהלך המשחק שהתקיים במגרש ביוקנעם, תקף אמיר קעאדן מהפועל עירוני בקה אל גרביה את מאמן הקבוצה של מכבי דליה יוקנעם אלי מזרחי. בעקבות כך, נגרמה מהומה גדולה במגרש והמשחק פוצץ בדקה ה-80. אנשי יוקנעם לא הגישו תלונה במשטרה.

משחקים נוספים:

מכבי מעלות - הפועל בית שאן 1:0
מג'דל כרום - מכבי עירוני קרית אתא 3:0
הפועל אסי גלבוע - הפועל איכסל 0:2
מכבי צור שלום - הפועל הרצליה 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully