וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני גולדן סטייט חלוקים לגבי שבירת השיא: "נהיה סחוטים מדי"

למרות הניצחון על הספרס, הווריירס עדיין מתלבטים אם להשקיע את מירב המאמצים כדי להגיע ל-73 ניצחונות לאור הלו"ז הצפוף. קר: "לא נוח לי עם זה", גרין: "כל אחד מסתכל על זה אחרת". וגם: על מה לברון צייץ במהלך המשחק?

מאמן גולדן סטייט סטיב קר. AP
לא לגמרי בטוח. קר/AP

כרגיל אחרי הפסדים, גולדן סטייט התאוששה גם הלילה (בין חמישי לשישי) בסטייל, ואחרי ההפסד המפתיע למינסוטה, חזרה לעצמה עם מפגן כוח מרשים וניצחון 101:112 על סן אנטוניו, היריבה העיקרית על התואר. שלושה ימים לפני שתפגשנה שוב, הפעם בטקסס, האלופה לא השאירה סיכוי לספרס ורשמה את ניצחונה ה-70 העונה, בדרך להפוך לקבוצה השנייה בתולדות ה-NBA שמשיגה את המאזן המאיים הזה. כעת שוב מרחף מעל הווריירס שיא הניצחונות של שיקגו 95/6, והיא זקוקה לשלושה ניצחונות משלושה משחקים (ממפיס בחוץ, סן אנטוניו בחוץ, ממפיס בבית).

seperator

מספרי המשחק

* גולדן סטייט הפכה לקבוצה השנייה בתולדות ה-NBA שמגיעה ל-70 ניצחונות בעונה רגילה. הקודמת שעשתה זאת? שיקגו של עונת 1995/96, אותה היא מנסה לעקוף בדרך לשבירת שיא הניצחונות.

* הסבירות שגולדן סטייט תנצח את שלושת המשחקים שנותרו לה ותשבור את השיא של שיקגו עלתה ל-24 אחוז.

* הווריירס עדיין לא הפסידו אפילו פעם אחת העונה בשני משחקים רצופים. במשחקים שאחרי תשעת ההפסדים שלהם העונה הם ניצחו ב-14.6 נקודות בממוצע.

* הבשורה המדאיגה עבור הספרס? בשני הביקורים שלהם באוקלנד העונה הם הובסו בפער כולל של 41 נקודות.

* עד כמה המשחק של גולדן סטייט שטף? 17 מתוך 21 הסלים שלה במחצית הראשונה באו כתוצאה מאסיסטים.

* סטף קרי קלע שמונה סלי שתי נקודות, אחד פחות ממה שקלע בשני המשחקים הקודמים מול הספרס גם יחד.

* למרכוס אולדריג' נפצע בזרת במהלך הרבע השני וחזר לפרקט, אבל מהרגע שיצא ועד הרגע ששב לפרקט הווריירס רצו 0:14 והספרס החטיאו 9 מתוך 11 הזריקות שלקחו מהשדה.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, עם קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. GettyImages
משהו השתחרר. קרי/GettyImages

התגובות

סטיב קר נשמע מודאג מהאפשרות שהווריירס ישקיעו מאמצים מיוחדים כדי לשבור את שיא הניצחונות. הלו"ז של הווריירס כולל שני משחקי חוץ לילה אחרי לילה בממפיס וסן אנטוניו, ומשחק אחרון בבית שוב מול אותה ממפיס. על פי התחזיות, הסיכוי של הווריירס לנצח במשחק מול הגריזליס בחוץ הוא 77 אחוז ובבית 91 אחוז, אבל הסיכוי לגבור על סן אנטוניו, שלא הפסידה העונה בבית, עומד על 34 אחוז בלבד. "קצת לא נוח לי עם כל העניין הזה", הודה קר. "זה לא שאני מודאג מפציעות, כי הן יכולות לקרות גם באימונים. זה לא שאני שהשחקנים שלנו ינוחו כדי להימנע מפציעות. אבל יש לנו שני משחקי חוץ לא פשוטים בהפרש של יומיים, ובסך הכל יהיו לנו שלושה משחקים בארבעה לילות. החבר'ה שלנו במצב פיזי טוב, אבל אולי זה יהיה להם קשה מנטלית. מצד שני, די בטוח שלא נגיע כל כך קרוב לשיא הזה בעונה הבאה, או בעתיד הנראה לעין. קשה להמשיך לנצח ככה ברמות האלה, ורוב החבר'ה - לא כולם, אגב - ממש רוצים את השיא הזה".

קר הוסיף שלאחר האימון שחקני הווריירס ייפגשו כדי לקבל החלטה בנושא. "נדבר על זה מחר. אנחנו משקיעים כמה שאפשר. מרגע שהבטחנו את המקום הראשון במערב החלטתי לתת קצת יותר מנוחה לכמה שחקנים, או לפחות זה מה שרציתי לעשות, עד שהם בעצמם הבהירו לי שהם לא עייפים והם רוצים ללכת על זה".

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
לא רוצה ויכוחים בחדר ההלבשה. גרין/GettyImages

נראה שישנם חילוקי דעות בין שחקני הווריירס בכל הנוגע לשבירת השיא. דריימונד גרין סיפר ש"סימסתי לכל החבר'ה והבהרתי להם - 'אם אתם רוצים לנוח ואתם מרגישים שאתם זקוקים לזה, אני מבין את זה'. אני לא רוצה שמישהו מאיתנו ירגיש שאני מפעיל עליו לחץ, כי הצהרתי שאני רוצה את השיא הזה כל כך הרבה פעמים, אפילו לפני שקואץ' קר הסכים לי. זה הולך להיות קשה, אבל כל אחד מסתכל על זה אחרת. רוב החבר'ה בחדר ההלבשה אומרים 'הגענו עד כאן, השקענו כל כך הרבה מאמצים, בואו נלך על זה'. אבל לא כולם חושבים כמוני".

גרין התייחס גם לציון הדרך של 70 ניצחונות, ואמר: "אם רק שתי הקבוצות עשו את זה בהיסטוריה, זה אומר שמדובר בהישג אדיר. זה משהו שאתה חייב להרגיש טוב לגביו. אבל באותה נשימה יש לנו עסק לא גמור כאן".

אגב, במהלך המשחק נרשמה התפתחות מסקרנת בטוויטר: לברון ג'יימס, שמנסה להתנזר עד כמה שניתן משימוש ברשתות חברתיות לקראת הפלייאוף, החל בסדרת ציוצים במהלכה טען שהוא צופה במשחק מוקלט מסדרת גמר המערב בין יוטה ליוסטון משנות ה-90, מה שכמובן עורר תהיות מצד גולשים רבים, שהתעניינו הכיצד ייתכן שהוא לא צופה במפגש בין שתיים מיריבותיו הפוטנציאליות על האליפות. לברון שטח את רשמיו ממשחק העבר בפני עוקביו וכתב כי "הרבה אנשים משווים בין כריס פול לאייזיאה תומאס, אבל אני חושב שהוא דומה יותר לג'ון סטוקטון. שניהם בקושי זורקים, וכשהם כן זורקים, הם בקושי מחטיאים. שניהם מנהיגים נהדרים".

סדרת הציוצים של לברון במהלך המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully