וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו לשעבר של לואיס סוארס: "הוא שקרן ויש לו בעיות נפשיות"

האורוגוואי טען שדניאל פונסקה חייב לו כסף על העברתו להולנד ב-2006, הסוכן תקף: "הוא נפגש עם פסיכולוג, אך הוא לא עוזר לו מספיק", ורמז לסיפור אפל מהעבר: "אם יש לו אומץ, הוא יספר"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של ברצלונה בקלאסיקו

לואיס סוארס הוא אחת הדמויות המרתקות בכדורגל העולמי. מצד אחד חלוץ מוכשר מאוד, מבקיע שערים בלי סוף וחלק משלישיית החוד הקטלנית בהיסטוריה, ומצד שני אין ספור תקריות שפחות קשורות לספורט כשהבולטות שבהן הן כמובן הנשיכות. כעת מסתבר שאחד האנשים שליוו את סוארס בתחילת הקריירה שלו מפקפק בשפיותו של האורוגוואי.

דניאל פונסקה היה בעבר סוכן שחקנים, ובין שאר לקוחותיו היה סוארס בעת שעזב לראשונה את אורוגוואי וחתם בכרוניגן ההולנדית ב-2006. לפני מספר ימים התראיין החלוץ בתוכנית טלוויזיה במולדתו וטען כי פונסקה חייב לו 20 אחוז מסכום ההעברה ההיא. פונסקה לא נשאר חייב ותקף חזרה.

"הוא משקר, מכיוון שהוא ילד שמראה שיש לו בעיות נפשיות, בודאות", אמר, "זאת הסיבה שהוא נפגש עם פסיכולוג, אך הוא לא עוזר לו מספיק. הוא צריך להחליף אותו או לעבור לפסיכיאטר".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
לואיס סוארס שחקן ברצלונה/רויטרס

פונסקה, שבעצמו שיחק בעבר בנאפולי, רומא ויובנטוס, טוען כי היחסים בין השניים הידרדרו לא רק בגלל ענייני כספים, אלא בעקבות תקרית שאירעה ביניהם בתחילת הקריירה של סוארס. "באחד הימים שלושה חברים שלו מקבוצת הנוער התקשרו אלי ואמרו שמשהו מוזר קורה עם לואיס", סיפר, "נאלצתי להגיד לו בפנים דברים מאוד לא נעימים. עד יום מותי לא אומר מה זה היה, אך מדובר באמת לא נעימה. הוא לא קיבל את זה".

"אני מעדיף חברים שמספרים לי את האמת ולא שקרים", הוסיף, "אני רוצה שיספר את האמת ושלא יטנף את שמי ויאמר שאני חייב לו 200,000 דולר. אם יש לו אומץ, הוא יספר מה נאלצתי לומר לו בזמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully