וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אם תודח ברבע גמר האלופות, מוריניו עשוי לשוב לריאל מדריד

בספרד ובבריטניה טוענים שאם הבלאנקוס לא יעברו את וולפסבורג, הפורטוגלי שחולם על יונייטד יהיה המועמד המוביל להחליף את זידאן. אביו של חאמס רודריגס: "חילוף המאמנים הזיק לבן שלי"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ריאל מדריד בקלאסיקו

האם ז'וזה מוריניו יחזור בקרוב לריאל מדריד? ב"מירור" הבריטי וב"אל מונדו" הספרדי טוענים שזה בהחלט ייתכן. על פי דיווחים, אם הבלאנקוס לא יצליחו להשלים מהפך ולעבור את וולפסבורג ברבע גמר ליגת האלופות, יהפוך הפורטוגלי למועמד המוביל להחליף את זינדין זידאן בקיץ הקרוב. ב"מירור" אף טוענים כי פלורנטינו פרס ניסה אך לא הצליח לפתות את מוריניו לשוב כבר בינואר האחרון, כשרפא בניטס פוטר, אך הפורטוגלי סירב מתוך תקווה לקבל את הג'וב במנצ'סטר יונייטד. לא מן הנמנע שגם כעת מוריניו יעדיף לחכות ולהמתין להתפתחויות בגזרת לואי ואן חאל.

"המיוחד" אימן את הבלאנקוס בין 2010 ו-2013 והצעיד את המועדון לשלושה תארים: זכיה באילפות ב-2011/2012, זכייה בגביע הספרדי ב-2010/11, וזכיה בסופרקופה הספרדי ב-2012. בקיץ 2013 פוטר, שב לצ'לסי, הצעיד את הבלוז לאליפות ב-2014/15 אך פוטר במהלך העונה הנוכחית, לאחר פתיחת העונה האיומה של הבלוז.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. רויטרס
יונייטד או ריאל? מוריניו/רויטרס

חאמס רודריגס עומד לסגור את עונתו השניה בריאל מדריד, אך מעמדו בקבוצה הוא לא חזק במיוחד בימים אלה. הקולומביאני שהגיע לבירת ספרד אחרי מונדיאל מוצלח במיוחד, עבר העונה מספר פציעות, פתח בסך הכל 13 פעמים בליגה, שותף שש פעמים כמחליף וסיפק חמישה שערים ושישה בישולים. לשם השוואה, בעונה שעברה רשם 29 הופעות בהרכב ו-13 שערים ונחשב לשחקן מפתח.

אז חאמס עצמו לא התלונן על כך, לפחות לא באופן פומבי, אך אביו ווילסון רודריגס לא מוכן לשתוק על כך. "ככה זה בכדורגל, פציעות משחקות תפקיד מרכזי ומקשות על שחקנים לשמור על רמה אחידה", אמר בראיון ל'מארקה', "קרלו אנצ'לוטי וזינאדין זידאן הם מאמנים מאוד שונים. העובדה שחאמס לא משחק כרגע לא אומרת כלום, אך ברור כי חילופי המאמנים הזיקו לו".

גם אימו של חאמס, פילאר רוביו גומס, הביעה את דעותיה על בנה ועל העונה שעוברת על הבלאנקוס. במהלך ניצוחון הקבוצה בקלאסיקו היא צייצה בטוויטר "הבן שלי לא בעדיפות ראשונה של זידאן כרגע כי קסאמירו נותן איזון לקבוצה" ועוררה סערה, כאשר באופן טבעי אנשים חשבו שהיא מרירה על כך שחאמס לא פתח בהרכב. יותר מאוחר היא מחקה את הציוץ ובראיון שהעניקה ל'אס' הסבירה את כוונתה.

"אל תחשבו עלי כעל אימו של חאמס, אני אוהדת ריאל מדריד הרבה זמן", אמרה גומס, "אני לא מתחרטת על הציוץ. אנשים שמבינים בכדורגל, או לפחות רובם, נפגעים בקלות. התכוונתי שקסאמירו הוא היחיד שיכול לשאת בתפקיד הקשר באמצע כרגע. חאמס מעולם לא נרתע מקרבות, אך היכולות הטבעיות שלו הן לא של קשר אחורי".

כאשר נשאלה על עתידו של בנה ענתה: "לא אגיב על כך. תמיד שמרתי על שתיקה בנושאים הללו. זאת ההחלטה של פלורטינו פרס, הבן שלי והסוכן שלו. הוא צריך להמשיך להיות עצמו ולתת את כולו למען החולצה".

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
עסק משפחתי. חאמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully