וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי לקראת שבת: שחר דרבן את מכבי חיפה, אלי כהן יפתיע?

הנשיא ערך לשחקניו שיחת מוטיבציה לפני באר שבע: "לא מעניין אותי המקום הרביעי ולא הגביע, אלא איך ניראה על המגרש". שחקן קבוצת הנוער של הפועל חיפה מקסים פלושצ'נקו עשוי לפתוח מול עכו

ברני ארדוב

בווידאו: עמה יעמיק - פרק 3: סדרת הפלייאוף של הפועל באר שבע עם אביתר אילוז

משחקי המחזור

הפועל כפר סבא - בני יהודה (שבת, 17:45, לויטה). שופט: גיא ברגר

הפועל רעננה - בני סכנין (שבת, 18:00, האצטדיון העירוני, נתניה). שופט: דוד פוקסמן

הפועל עכו - הפועל חיפה (שבת, 19:15, אצטדיון טוטו, עכו). שופט: אלי חכמון

הפועל באר שבע - מכבי חיפה (שבת, 20:00, טוטו טרנר). שופט: זיו אדלר

מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה (ראשון, 19:00, המושבה). שופט: איתן שמואלביץ'

מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ראשון ,20:30, האצטדיון העירוני, נתניה). שופט: גל לייבוביץ'

מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים (שני, 20:55, בלומפילד). שופט: אלון יפת

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מפגש מרתק. בניון והובאן/ברני ארדוב

14:34, הפועל באר שבע: השחקן היחיד שלא יוכל ליטול חלק במשחק הוא מוחמד גדיר, שכזכור עבר שלשום צילום שלאחריו התברר כי הוא סובל מדלקת בשרירי הבטן התחתונה ואינו זקוק לניתוח בקע. בהתאם להערכה הראשונית בקבוצה, שיר צדק כשיר ויפתח בהרכב. ברק בכר לא תרגל הרכב והפעם שומר את הקלםים קרוב לחזה. נראה כי בן שהר ימשיך בהרכב לצד אליניב ברדה, כשמאור בוזגלו שבישל במשחק האחרון יתופקד לפני אוגו והובאן. השאלה המרכזית היא האם וובה בראון יפתח או שמא בכר יעדיף את ראדי, מליקסון או וואקמה. הדבר תלוי בעיקר במערך איתו יפתח. האצטדיון יהיה מלא (איציק יצחקי).

13:59, בני סכנין: מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס צפוי לעלות מחר במערך של שלושה בלמים. יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס דיבר עם השחקנים ואמר להם "המשחק מול מכבי חיפה היה בידיים שלנו ופספסנו, צריך לתקן את זה בהמשך. שלא תחשבו לזלזל ברעננה שניצחה אותנו פעמיים העונה. תראו איך ריאל זלזלה בוולפסבורג ושילמה על זה ביוקר" (שלמה וייס).

13:37, מכבי חיפה: יעקב שחר ערך לשחקני הקבוצה שיחת מוטיבציה. בין היתר, אמר הנשיא: "שחקו אחד בשביל השני. נותרו עוד מספר מחזורים עד הסיום העונה, אני מצפה שכל אחד ייתן הכל עד הסוף. אחרי המשחק נגד רעננה קצת התביישתי, צריך להיות לכם יותר אכפת, לא מעניין אותי הגביע ולא המקום הרביעי, מענין אותי איך ניראה על המגרש" (איציק יצחקי).

13:36, הפועל חיפה: קשר קבוצת הנוער מקסים פלושצ'נקו עשוי לקבל מחר קרדיט בהרכב הקבוצה הבוגרת, כאשר גם שלומי ארבייטמן צפוי לחזור להרכב מול הפועל עכו (שלמה וייס).

13:08, בני יהודה: בן צעירי שהרגיש אתמול באימון את השריר ייעדר מהמשחק, כאשר שון גולדברג יתפוס את מקומו. גם דן מורי שסובל ממתיחה בשריר האחורי יחמיץ את המשחק ובמקומו עשוי לעלות בן אלגרבלי, שהצטרף בינואר ויצוות עם איציק עזוז. שי קונסטנטין צפוי לקבל את ההזדמנות בעמדת המגן הימני. בקישור האחורי נראה שסיכוייו של סתיו פיניש לפתוח גבוהים, כשיחד איתו יעלו חסן אבו זייד ואנטוניו מרשיץ'. מזרחי מתלבט בין אמיר עגייב לאלמוג בוזגלו, כאשר סיכוייו של הראשון לעלות ב-11 נראים גבוהים יותר (אורן קורנפלד).

12:52, הפועל רעננה: חיים סילבס עשוי להמשיך במערך שלושת הבלמים שכולל את עידו לוי, בן והבה ועדי נמני, כאשר ליאור לוי ימשיך לתפקד כמגן ימני. בנוסף, קיימת התלבטות בין אלי בבאייב, שלא ברור אם כשיר לפתוח, לבין שניר שוקר (אורן קורנפלד).

12:04, הפועל חיפה: יוסי דורה ייעדר מהמשחק מול הפועל עכו בשל צבירת כרטיסים צהובים, כאשר גם תומר סוויסה שהושעה בתחילת השבוע לא צפוי לפתוח (שלמה וייס).

11:30, מכבי חיפה: רוני לוי ערך אסיפת שחקנים בה הסביר לחניכיו שהמצב הנוכחי לא יוכל להימשך. "יש מרחקים גדולים מדי בין ההגנה להתקפה. היינו נאיביים, ספגנו סתם שערים", אמר להם המאמן. "נוצר מצב לא נעים בפלייאוף. בשלושה משחקים רצופים ספגנו שלושה שערים. בוא נתקן".
אוראל דגני אינו כשיר למשחק (איציק יצחקי).

10:53, מכבי חיפה: אלירן עטר שוב אבא, הקבוצה מברכת בעמוד הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully