וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ מאושר: "חשבו שנפסיד 4:0, לפרקים היינו מבריקים"

מאמן ליברפול חגג את ה-1:1 בדורטמונד ונהנה מקבלת הפנים ("כמעט מחה דמעה"), אך מודאג מהפציעה של הנדרסון: "זה לא נראה כל כך טוב". אוריגי: "קיבלנו דחיפה ענקית". טוכל: "ציפינו מעצמנו ליותר"

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם שחקן דורטמונד מאטס הומלס. GettyImages
ערב אמוציונלי. קלופ עם הומלס בסיום/GettyImages

החזרה המרגשת של יורגן קלופ לדורטמונד הסתיימה עם חיוכים מכל הצדדים, לאחר שליברפול חילצה 1:1 חשוב במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הליגה האירופית. הכל יוכרע בגומלין שייערך באנפילד בשבוע הבא, זאת לאחר שדיבוק אוריגי כבש ראשון (37) אך מאטס הומלס השווה (48). בתקשורת הגרמנית נכתב כי "ליצן החסר כמעט מחה דמעה", וכי "זה היה אחד הערבים המרגשים ביותר בסיגנל אידונה פארק".

"קבלת הפנים היתה נעימה", אמר יורגן קלופ בסיום. "הרבה אנשים דיברו על מה יהיה, וכשנכנסתי למגרש היו מחיאות כפיים וזה היה נחמד. ככה זה צריך להיות".

על המשחק עצמו אמר מאמן ליברפול: "דורטמונד קבוצה טובה וכולם ראו זאת, אבל היו לנו את הרגעים שלנו ויכולנו לנצח. אני חושב שהרבה אנשים חשבו שנפסיד 2:0, 3:0 או 4:0, אבל בחלק מהרגעים היינו מבריקים. אנחנו לא כל כך רחוקים מהם, כרגע אנחנו לא יכולים לשחק כמוהם, אבל כן יכולים להגן ולהבקיע אז אפשר לנצח. דיבוק אוריגי מתאים למשחק כזה, עם המרחבים ואיך שהוא מסוגל להחזיק בכדור".

והיו גם חדשות רעות בדמות הפציעה של ג'ורדן הנדרסון, עליה אמר קלופ: "זה מאכזב, הוא נפצע בברך וזה לא נראה כל כך טוב. אלה חדשות רעות מאוד. הוא ייבדק היום".

רויטרס

דיבוק אוריגי: "זה היה משחק גדול. כולם ניסו לעזור לי, ואני שמח שכבשתי. זה נותן לנו דחיפה ענקית, הופעה שכזו, זה מבטיח לקראת המשחק הבא".

דיאן לוברן: "ידענו שיהיה משחק קשה, דורטמונד שמרה על הכדור היטב. היו לנו כמה הזדמנויות להרוג את המשחק, אבל זו תוצאה טובה. נצטרך לשחק עוד יותר באנפילד, אבל אני מרוצה".

מאמן דורטמונד תומאס טוכל: "בדיוק לזה ציפינו מליברפול, אבל ציפינו ליותר מעצמנו. זו לא היתה ההופעה הטובה ביותר שלנו, וכדי לנצח צריך לשחק טוב יותר. זו רק המחצית ולשחקנים שלנו יש ביטחון, אנחנו כבר מחכים למשחק באנפילד".

עוד באותו נושא

ליגה אירופית: יורגן קלופ וליברפול סיימו ב-1:1 בדורטמונד

לכתבה המלאה

גארי ליניקר אופטימי לגבי ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully